بازدهی خزانه داری ایالات متحده و شاخص دلار پس از داده های حقوق و دستمزد افزایش یافت

اقتصاد امریکا

بازدهی خزانه داری ایالات متحده و دلار اندکی افزایش یافتند، در حالی که معاملات آتی سهام در واکنش به حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی بالاتر از حد انتظار در ماه می، اندکی کاهش یافت. با این حال، سرمایه گذاران همچنان معتقدند که فدرال رزرو در نشست بعدی خود نرخ بهره را افزایش نخواهد داد.

شاخص دلار امریکا DXY

سنای ایالات متحده قانون دو حزبی را برای برداشتن سقف بدهی دولت تصویب کرد تا از نکول احتمالی جلوگیری شود.

حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی در ماه مه 339000 شغل افزایش یافت که از 190000 مورد انتظار فراتر رفت. با این حال، با وجود استخدام های قوی، نرخ بیکاری از پایین ترین سطح 53 ساله آوریل 3.4 درصد به 3.7 درصد افزایش یافت. فشار دستمزدها نیز کاهش یافت.

این گزارش حاکی از آن است که دورنمای فدرال رزرو از افزایش نرخ بهره در ژوئن بدون تغییر باقی می ماند. قراردادهای آتی تنها حدود 25 درصد احتمال افزایش نرخ بهره را در جلسه آتی نشان می دهد.

بازارهای سهام اروپا، به ویژه سهام معدنی، با افزایش 1.14 درصدی شاخص STOXX 600، با رشد مواجه شدند.

نفت WTI

قیمت نفت به دلیل احساسات صعودی و اخبار مربوط به تلاش چین برای اقداماتی برای حمایت از بازار دارایی خود افزایش یافت. نفت خام آمریکا 2.4 درصد افزایش یافت در حالی که برنت 2.2 درصد افزایش یافت. احتمال کاهش تولید اوپک پلاس در آخر هفته نیز بر احساسات بازار تأثیر گذاشت.

قیمت مس در مسیر اولین افزایش هفتگی خود از آوریل قرار گرفت و سایر فلزات نیز با افزایش قیمت مواجه شدند.

اونس جهانی طلا - XAU/USD

طلا نسبت به داده ها واکنش منفی نشان داد و با 0.35 درصد کاهش به 1971 دلار در هر اونس رسید.

به طور کلی، گزارش اشتغال نشان‌دهنده استخدام قوی است، اما فشارهای دستمزد را تعدیل می‌کند و از این دیدگاه حمایت می‌کند که بعید است فدرال رزرو نرخ‌های بهره را در کوتاه مدت افزایش دهد. بازارهای اروپایی مثبت بودند، در حالی که نفت و فلزات افزایش قیمت را تجربه کردند. طلای Spot در پاسخ به داده ها کاهش یافت.

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید