بازار فارکس امروز – دلار آمریکا قبل از شروع یک هفته پر رویداد تقویت می شود

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

در اینجا چیزی است که باید در روز دوشنبه، 1 مه (11 اردیبهشت) بدانید:

  • بازارهای مالی برای شروع هفته جدید پس از افزایش نوسانات قبل از آخر هفته، نسبتاً آرام می مانند. با این وجود، دلار آمریکا در اوایل روز دوشنبه در برابر رقبای خود انعطاف پذیر است و شاخص دلار آمریکا DXY بهبود خود را به سمت 102.00 افزایش داده است. معاملات احتمالاً در نیمه اول روز به دلیل تعطیلات روز کارگر کم‌رنگ خواهد ماند. در جلسه آمریکا، نظرسنجی PMI تولید ISM برای ماه آوریل توسط سرمایه گذاران از نزدیک مشاهده خواهد شد.
  • در روز جمعه، داده‌های ایالات متحده نشان داد که شاخص قیمت اصلی هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) که معیار تورم ترجیحی فدرال رزرو است، از 4.7 درصد در آوریل به 4.6 درصد در ماه مارس کاهش یافت. علاوه بر این، اداره آمار کار ایالات متحده گزارش داد که شاخص هزینه اشتغال، هزینه های غرامت برای کارگران غیرنظامی، 1.2٪ در سه ماهه اول در مقایسه با 1٪ افزایش ثبت شده در سه ماهه قبل افزایش یافته است.
  • در طول آخر هفته، تقریباً دوازده بانک، از جمله گروه خدمات مالی PNC، JPMorgan Chase & Co و Citizens Financial Group Inc، پیشنهاداتی را برای اولین بانک ریپابلیک ارائه کرده اند، زیرا تنظیم کنندگان ایالات متحده در تلاش برای نهایی کردن فروش هستند. معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده در روز پس از این تحول نسبتاً بالاتر بود و بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده علیرغم اینکه بخش کوچکی از کاهش روز جمعه را پشت سر گذاشت، زیر 3.5 درصد باقی می ماند.
  • EUR/USD تحت فشار نزولی ملایم باقی می ماند و در صبح روز دوشنبه در اروپا نزدیک به 1.1000 معامله می شود.
  • GBP/USD در روز جمعه به بالاترین سطح خود از ژوئن 2022 در 1.2585 رسید، اما تلاش کرد تا حرکت صعودی خود را در ابتدای هفته حفظ کند. این جفت آخرین بار در محدوده منفی زیر 1.2550 معامله شد.
  • پس از رالی چشمگیر روز جمعه که توسط بانک مرکزی ژاپن تقویت شد، USD/JPY همچنان در اوایل روز دوشنبه به روند صعودی خود ادامه می دهد و آخرین بار در بالاترین سطح خود از اوایل مارس در 136.80 معامله شد.
  • AUD/USD کشش را افزایش داد و اوایل دوشنبه به سمت 0.6650 پیش رفت. در ساعات معاملات آسیایی روز سه شنبه، بانک مرکزی استرالیا تصمیم سیاست خود را اعلام خواهد کرد.
  • قیمت طلا در روز دوشنبه تحت فشار فروش مجدد قرار گرفت و تحت فشار بهبود بازده اوراق قرضه آمریکا، XAU/USD به منطقه 1980 دلار کاهش یافت.
  • پس از یک تعطیلات آخر هفته آرام، بیت کوین در اوایل دوشنبه به سمت جنوب چرخید و آخرین بار BTC/USD با کاهش بیش از 2 درصدی در روز در حدود 28650 دلار مشاهده شد. اتریوم پس از شکست در بازپس گیری 1900 دلار، کشش خود را از دست داد و در روز یکشنبه بیش از 1 درصد از دست داد. ETH/USD در روز دوشنبه به 1800 دلار کاهش می یابد.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید