آنچه امروز 10 فوریه در بازار فارکس گذشت در یک نگاه

شاخص دلار آمریکا DXY

نمودار روزانه DXY 100223
نمودار روزانه DXY شاخص طلا
  • پس از انتشار گزارش احساسات مصرف کننده میشیگان، شاخص دلار DXY افزایش یافت. این گزارش نشان داد که احساسات مصرف کننده از 64.9 در ژانویه به 66.4 در فوریه بهبود یافته است.
  • در همین حال، بازدهی خزانه داری در حال آزمایش اوج های جدید است و بازدهی اوراق خزانه 10 ساله توانست به بالای سطح 3.70 درصد صعود کند. ادامه روند فعلی برای دلار آمریکا صعودی خواهد بود.

EUR/USD

نمودار روزانه EUR/USD
نمودار روزانه EUR/USD
  • EUR/USD در حال حاضر در تلاش است تا زیر 50 EMA در 1.0670 قرار گیرد. امروز، معامله گران EUR/USD بر پویایی بازدهی خزانه داری متمرکز خواهند بود.
  • در حالی که انتظار می‌رود بانک مرکزی اروپا به دلیل تورم جدی در منطقه یورو، تندرو (هاوکیش) بماند، تغییرات اخیر در چشم‌انداز سیاست‌های فدرال رزرو برای ارز اروپایی نزولی است.

GBP/USD

نمودار روزانه GBP/USD
نمودار روزانه GBP/USD
  • GBP/USD نتوانست به بالای 50 EMA در 1.2125 برسد و به زیر سطح 1.2100 بازگشت.
  • امروز، معامله‌گران این فرصت را داشتند که نگاهی به داده‌های اولیه تولید ناخالص داخلی بریتانیا بیاندازند. این گزارش نشان داد که نرخ رشد تولید ناخالص داخلی در سه ماهه چهارم صفر درصد بوده است. تولیدات تولیدی بریتانیا در ماه دسامبر بدون تغییر باقی ماند، در حالی که تولید صنعتی 0.3 درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت. هر دو گزارش از برآوردهای تحلیلگران فراتر رفتند اما نتوانستند از پوند انگلیس حمایت کنند.

USD/CAD

نمودار روزانه USD/CAD
نمودار روزانه USD/CAD
  • USD/CAD به سمت سطح 1.3350 کاهش یافت زیرا معامله گران به داده های مشاغل قوی از کانادا واکنش نشان دادند. معامله گران گانه زنی میکنند که بانک کانادا ممکن است در جلسه بعدی نرخ ها را افزایش دهد.
  • سایر ارزهای مرتبط با کالا امروز با تمرکز معامله گران بر قدرت کلی دلار آمریکا، جایگاه خود را از دست می دهند. AUD/USD به سمت سطح 0.6925 عقب نشینی کرد، در حالی که NZD/USD نزدیک به 0.6320 فرود آمد.

USD/JPY

نمودار روزانه USD/JPY
نمودار روزانه USD/JPY
  • USD/JPY حمایت نزدیک به سطح 130 را دریافت کرد و به سمت 131.50 بازگشت. در این مرحله، USD/JPY در تلاش است تا روند قبلی را بشکند. با این حال، باید به بالای 50 EMA در 132.65 حرکت کند تا فرصتی برای توسعه حرکت صعودی پایدار داشته باشد.

برای نگاهی به همه رویدادهای اقتصادی امروز، تقویم اقتصادی ما را بررسی کنید.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید