چگونه پولدار شوم ؟ راز ثروتمند شدن

چگونه پولدار شوم - ثروت

تلویزیون٫ سینما و دیگر شبکه های ارتباط جمعی تصویری غیر واقعی از پولدار شدن نشان می دهند. قدرت خیلی زیاد در بورس٫ ماشین های گران قیمت٫ صاحبان صنایع آنلاین و تکنولوژی و خیلی چیزهای کلیشه ای دیگر. اگر بخواهید حرف آنها را گوش دهید ثروتمند شدن رویایی غیر ممکن خواهد بود. اما اگر واقعا از خودتان می پرسید که چگونه پولدار شوم در اینجا می توانید راه و روش آن را خیلی سریع بیاموزید. پولدار شدن هم مانند هر کار دیگری راه و روش و رازهای خود را دارد.

راز پولدار شدن چیست ؟

راز پولدار شدن همانقدر که قدرتمند است کمیاب هم می باشد. راز اصلی پولدار شدن زندگی کردن در سطحی زیر درآمدتان است.

این اصلی ترین راز ثروتمند شدن است و فقط همین. هرچقدر که تفاوت میان سطح درآمد شما با سطح زندگی تان و میزان خرجتان بیشتر باشد سریعتر پولدار می شوید و سریع تر می توانید به همه آنچیزهایی که می خواهید برسید.

شاید کمی ناامیدتان کرده باشم چون زندگی زیر سطح درآمد شاید خیلی واضح و نخ نما باشد. اما با اینکه این راز بسیار آشکار است٫ افراد خیلی کمی در دنیا هستند که می توانند به آن پایبند باشند. این کار از آنچه به نظر می آید دشوارتر است. انسانها وقتی خانه های بسیار بزرگ و٫ ماشین های گرانقیمت را می بینند با خود فکر میکنند که اینها دلیل پولدار بودن یک فرد است با اینکه در اشتباه هستند. بعضی از همین افراد تا تخمهای چشم در قرض و بدهی فرو رفته اند و روش آنها دقیقا مخالف قانون اصلی پولدار شدن است. آنها به هیچ وجه پولدار نیستند بلکه بدهکار هستند.

چالشی که وجود دارد این است که شما نمی توانید ثروتمند شوید اگر مانند بقیه مردم فکر کنید. اگر همیشه به دنبال ماشین و خانه لوکس تر هستید بدانید که مسیر پولدار شدن را هنوز پیدا نکرده اید. ثروت واقعی از کمتر خرج کردن و بیشتر در آوردن هر روز و هر روز بدست می آید. شاید خیلی جذاب به نظر نرسد اما این مطمئن ترین راه پولدار شدن و رسیدن به اهداف بزرگ مالی است.

مرتبط : 21 روش برای کسب ثروت و موفقیت

روش های پولدار شدن از طریق زندگی کردن زیر سطح درآمد

با خود می گویید که چگونه پولدار شوم ؟ پس راهش این است که زیر سطح درآمد خود زندگی کنم و باید به جای خوابیدن بر تختی راحت٫ برروی کاناپه ای که یادگار دوران دانشگاهم است بخوابم ؟ البته اینجوری زندگی کردن هم یک روش است٫ اما روش های جایگزین و منطقی ای هم وجود دارند که می توانید آنها را هم امتحان کنید :

۱ – از شر بدهی ها و وام هایتان خلاص شوید. سعی کنید پول موبایل تان هر ماه کمتر شود و هزینه اینترنت خود را هم پایین بیاورید. تکنولوژی همیشه چیز خوبی است اما به شرطی که از آن برای ثروتمند شدن هم استفاده کنید.

۲ – به صورت خودکار در ابتدای هر ماه قسمتی از درآمد خود را در حسابی ذخیره که هرگز سراغش نتوانید بروید سرمایه گذاری کنید. با این کار خود را مجبور می کنید که با کمتر از همه پولتان زندگی کنید.

۳ – هر شش ماه ۱٪ به میزان پولی که سرمایه گذاری می کنید بیفزایید. از یک تقویم برای اینکه این کار را به شما یادآوری کند استفاده کنید. باور کنید که ۱٪ آن هم هر شش ماه به جایی بر نمی خورد٫ اما در بلند مدت کمک زیادی به شما می کند.

۴ – ۵۰٪‌ از درآمد سالانه سرمایه گذاری خود را دوباره سرمایه گذاری کنید و با بقیه آن می توانید کمی سطح زندگی خود را بالاتر ببرید.

مرتبط : 10 اشتباه مالی که ثروتمندان هرگز مرتکب آن نمیشوند

تعریفی دوباره از پولدار شدن

در مرکز همه اینها چیزی وجود دارد به نام تعریف مجدد ثروتمند شدن. اگر برای اینکه احساس پولدار بودن کنید نیاز به خانه بزرگ و ماشین گرانقیمت دارید شاید این روش برای شما جواب ندهد. اما اگر پولدار بودن را بعنوان توانایی گذر زمان با دوستان و خانواده٫ سفر کردن٫ انجام کارهایی که دوستشان دارید و نداشتن نگرانی در مورد پول می دانید٫ پس راز اصلی پولدار شدن همه آنچیزی است که شما بدان نیاز دارید.

آزادی واقعی یعنی توانایی انتخاب آنچه که باعث شادی شما می شود. صرفه جویی کلی پول در جیب شما می گذارد که می توانید با آن کارهایی را که دوست دارید را انجام دهید.

مرتبط : تفاوت بین ثروتمندان جهان و افراد متوسط

منبع : Time


چگونه پولدار شوم ؟ راز ثروتمند شدن


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید