بازار فارکس امروز – بانکهای مرکزی در مرکز توجه قرار دارند

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه باید در روز چهارشنبه 7 تیر در بازار فارکس بدانید:

امروز جروم پاول، رئیس فدرال رزرو (FED)، کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB)، اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان (BoE) و کازوئو اوئدا بانک ژاپن (BoJ) در پانلی در مجمع ECB در مورد بانکداری مرکزی سخنرانی خواهند کرد. در سینترا در روز چهارشنبه. تقویم اقتصادی ایالات متحده دارای تراز تجاری کالا برای ماه می خواهد بود و فدرال رزرو نتایج تست استرس بانکی را در اواخر روز منتشر خواهد کرد.

شاخص دلار امریکا DXY

پس از اینکه داده‌های ایالات متحده نشان داد که فروش خانه‌های جدید با سرعت قابل توجهی در ماه مه افزایش یافت و شاخص اعتماد مصرف‌کننده CB در ماه ژوئن به طرز محسوسی بهبود یافت، دلار آمریکا (USD) موفق شد در اواخر پنجشنبه در برابر رقبای خود انعطاف‌پذیر بماند. با این وجود، فضای ریسک مثبت بازار به ارز اجازه نداد تا شتاب صعودی داشته باشد. اوایل روز چهارشنبه، شاخص دلار آمریکا به رشدهای کوچک روزانه بالای 102.50 می چسبد و معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده در آن روز نسبتاً کاهش یافته است.

AUD/USD دلار استرالیا به دلار امریکا

در طول ساعات معاملات آسیایی، داده های استرالیا نشان داد که شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در ماه می 5.6 درصد به صورت سالانه افزایش یافته است. این رقم به دنبال افزایش 6.8 درصدی ثبت شده در آوریل بود و کمتر از انتظار بازار 6.1 درصد بود. تحت فشار داده‌های تورم ملایم، دلار استرالیا/دلار آمریکا به پایین‌ترین سطح خود در سه هفته گذشته، زیر 0.6650 سقوط کرد.

یورو به دلار EUR/USD

یورو/دلار آمریکا به سمت 1.1000 صعود کرد و روز سه شنبه افزایش شدیدی را ثبت کرد. قبل از رویداد بانک مرکزی اروپا، این جفت ارز در کانال تثبیت در حدود 1.0950 باقی می ماند.

پوند به دلار GBP/USD

GBP/USD روز چهارشنبه پس از بسته شدن در محدوده مثبت در روز ، برای حفظ سطح خود و معامله زیر 1.2750 با مشکل مواجه است.

دلار به ین ژاپن USD/JPY

رالی USD/JPY ادامه یافت و این جفت ارز در روز سه شنبه به بالاترین سطح چندین ماهه خود یعنی 144.20 رسید. ماساتو کاندا، دیپلمات ارشد ارز ژاپن، روز چهارشنبه گفت: “ما از نزدیک شاهد حرکت ارز با یک احساس نگرانی هستیم.” “اگر بیش از حد شود، پاسخ مناسب خواهیم داد.”

دلار امریکا به دلار کانادا USD/CAD

USD/CAD در روز سه‌شنبه پس از گزارش اداره آمار کانادا مبنی بر کاهش CPI سالانه به 3.4% در ماه می از 4.4% در آوریل به بالای 1.3200 صعود کرد. این جفت در اوایل روز چهارشنبه به روند صعودی خود ادامه می دهد و آخرین بار نزدیک به 1.3230 معامله شد.

اونس جهانی طلا - XAU/USD

طلا نتوانست از ضعف گسترده دلار آمریکا در روز سه‌شنبه منتفع شود، زیرا بازده اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا افزایش یافت. XAU/USD در پایین ترین سطح خود از اوایل ماه مارس در نزدیکی 1910 دلار معامله می شود.

بیت کوین - BTC/USD

بیت‌کوین در روز سه‌شنبه یک خط بدون روند سه روزه را پشت سر گذاشت و با مقاومتی نزدیک به 31000 دلار مواجه شد. اوایل چهارشنبه، BTC/USD کاهش یافته و زیر 30500 دلار معامله می شود. اتریوم در روز چهارشنبه برای ششمین روز متوالی در کانالی باریک زیر 1900 دلار به نوسان ادامه می دهد.

اتریوم - ETH/USD
تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید