بازار فارکس امروز – تغییرات مثبت در ریسک پذیری پیش از داده های ایالات متحده و سخنرانی بانک مرکزی اروپا

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه باید در روز سه شنبه 6 تیر در بازار فارکس بدانید در اینجا آمده است:

در اوایل روز سه‌شنبه در بازار فارکس، تغییرات مثبتی در روحیه ریسک سرمایه گذاران مشاهده شده است، به‌علاوه، پس از کاهش شدید شاخص‌های اصلی وال استریت در روز دوشنبه، معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده در محدوده مثبت معامله شد.

امروز کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) یک سخنرانی مقدماتی در مجمع ECB 2023 در مورد بانکداری مرکزی ارائه خواهد کرد و چندین سیاست گذار بانک مرکزی اروپا در اواخر روز در مورد سیاست و تورم سخنرانی خواهند کرد. تقویم اقتصادی ایالات متحده شامل سفارشات کالاهای بادوام و فروش خانه های جدید برای ماه مه و شاخص اعتماد مصرف کننده CB در ماه ژوئن خواهد بود.

شاخص دلار امریکا DXY

در ساعات معاملات آسیایی، لی کیانگ، نخست‌وزیر چین، گفت که چین همچنان در مسیر رسیدن به هدف رشد سالانه حدود 5 درصد در سال است. لی افزود: چین اقدامات عملگرایانه تری را برای گسترش تقاضای داخلی و تحریک نشاط بازار ارائه خواهد کرد. شاخص های شانگهای کامپوزیت و هانگ سنگ هر دو در روز سه شنبه بیش از 1 درصد رشد کردند. با انعکاس تاثیر منفی بهبود روحیه ریسک بر عملکرد دلار آمریکا (USD)، شاخص دلار آمریکا (DXY) به سمت 102.50 کاهش می یابد.

یورو به دلار EUR/USD

EUR/USD در روز دوشنبه نزدیک به 1.0900 بسته شد اما اوایل روز سه شنبه دوباره قدرت خود را به دست آورد. آخرین بار مشاهده شد که این جفت به سمت 1.0950 صعود کرد.

پوند به دلار GBP/USD

با حمایت از کاهش مجدد دلار، GBP/USD در صبح اروپا به سمت 1.2750 بالاتر رفت. سیلوانا تنریرو، عضو MPC بانک انگلستان، مقاله ای با عنوان «سیاست پولی در مواجهه با شوک های عرضه: نقش انتظارات تورمی» در رویداد بانک مرکزی اروپا ارائه خواهد کرد.

دلار امریکا به دلار کانادا USD/CAD

USD/CAD در پایین ترین سطح خود از سپتامبر زیر 1.3130 معامله می شود. Statistics Canada داده های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ماه می را در اوایل جلسه NA منتشر خواهد کرد.

AUD/USD دلار استرالیا به دلار امریکا

AUD/USD در ساعات معاملاتی آسیا شتاب صعودی داشت و به بالای 0.6700 صعود کرد که توسط خوش بینی چین تقویت شد.

دلار به ین ژاپن USD/JPY

USD/JPY همچنان در حدود 143.50 به حرکت خود ادامه می دهد زیرا ین ژاپن برای یافتن تقاضا در محیط ریسک مثبت بازار دشوار است. شونیچی سوزوکی، وزیر دارایی ژاپن، روز سه‌شنبه تکرار کرد که «اگر نوسانات فارکس بیش از حد شود، پاسخ مناسبی خواهند داد».

اونس جهانی طلا - XAU/USD

قیمت طلا در روز دوشنبه تقریباً بدون تغییر به پایان رسید، با بازگشت اندکی که در بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده مشاهده شد که صعود XAU/USD را محدود کرد. این جفت ارز در اوایل روز سه‌شنبه در حدود 1930 دلار به‌سوی بهبودی اندک می‌چسبد.

بیت کوین - BTC/USD

بیت کوین برای چهارمین روز متوالی روز سه شنبه در کانال تثبیت فشرده خود بالای 30000 دلار باقی می ماند. پس از کاهش 2 درصدی روز دوشنبه، اتریوم در صبح اروپا به 1900 دلار بهبود یافت.

اتریوم - ETH/USD
منبع: fxstreet.com
تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید