بازار فارکس امروز – هفته بزرگ برای بازارهای مالی و سقوط آخر هفته ای بیت کوین

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه باید در روز دوشنبه 22 خرداد در بازار فارکس بدانید:

جفت ارزهای اصلی در ابتدای هفته در محدوده های باریکی نوسان دارند زیرا سرمایه گذاران برای رویدادهای کلیدی کلان اقتصادی این هفته آماده می شوند. در روز دوشنبه هیچ گونه اطلاعاتی با تاثیر بالا در سند اقتصادی ایالات متحده منتشر نخواهد شد. روز سه‌شنبه، اداره آمار کار ایالات متحده، داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) در ماه می را پیش از اعلام سیاست‌های فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا (ECB) در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه منتشر خواهد کرد.

شاخص دلار امریکا DXY

معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده در صبح اروپا نسبتاً بالاتر بود و بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده نزدیک به 3.75% ثابت باقی می ماند که منعکس کننده حالت ریسک خنثی است. شاخص دلار آمریکا، که عملکرد دلار آمریکا (USD) را در برابر سبدی متشکل از شش ارز اصلی ارزیابی می‌کند، در حدود اواسط 103.00 واحد به دو سمت حرکت می‌کند.

یورو به دلار EUR/USD

EUR/USD در روز جمعه کشش خود را از دست داد و بخش بزرگی از افزایشی را که در روز پنجشنبه ثبت کرد پاک کرد. با این وجود، این جفت باخت پنج هفته ای را پشت سر گذاشت. اوایل دوشنبه، EUR/USD نزدیک به 1.0750 آرام می ماند.

پوند به دلار GBP/USD

GBP/USD هفته گذشته بیش از 100 پیپ افزایش یافت. در صبح اروپا، این جفت به سودهای کوچک روزانه می چسبد در حالی که به راحتی بالای 1.2550 نگه داشته می شود. روز سه شنبه، دفتر آمار ملی بریتانیا گزارش مشاغل را منتشر خواهد کرد.

دلار به ین ژاپن USD/JPY

USD/JPY در اوایل دوشنبه بالاتر رفت اما زیر 140.00 باقی می ماند. روز جمعه، بانک ژاپن (BoJ) تصمیمات سیاست پولی خود را منتشر خواهد کرد. ماسازومی واکاتابه، سیاستگذار بانک مرکزی ژاپن (BoJ) در اوایل روز به بلومبرگ گفت: «هنوز خیلی زود است که بگوییم این تورم پایدار و باثبات بوده است.

اونس جهانی طلا - XAU/USD

قیمت طلا در روز جمعه کاهش یافت اما هفته را در محدوده مثبت بسته کرد. XAU/USD در یک کانال فشرده در حدود 1960 دلار در جلسه اروپا بالا و پایین می‌رود.

دلار امریکا به دلار کانادا USD/CAD

USD/CAD پس از گزارش ناامیدکننده مشاغل در روز جمعه، اندکی بهبود یافت، اما نتوانست شتاب صعودی بیشتری کسب کند. این جفت در روز دوشنبه در پایین تر از 1.3350 باقی می ماند.

بیت کوین - BTC/USD

بیت کوین در آخر هفته به نزول خود ادامه داد و در هفته گذشته بیش از 4 درصد از دست داد. BTC/USD در اوایل دوشنبه کاهش می یابد و زیر 26000 دلار باقی مانده است. اتریوم روز یکشنبه متحمل ضررهای سنگینی شد و هفته را زیر 1800 دلار بسته بود. ETH/USD در اوایل روز دوشنبه تحت فشار نزولی اندک باقی می ماند و نزدیک به 1750 دلار معامله می شود.

اتریوم - ETH/USD
منبع: fxstreet.com
تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید