بازار فارکس امروز – با تغییر تمرکز روی داده های تورم ماه مه، دلار آمریکا کاهش می یابد

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه باید در روز سه شنبه 23 خرداد در بازار فارکس بدانید:

شاخص دلار امریکا DXY

همزمان با آماده شدن سرمایه گذاران برای انتشار داده های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در ماه می، دلار آمریکا در اوایل روز سه شنبه با کاهش شاخص دلار آمریکا به زیر 103.50 رسید. امروز نظرسنجی ZEW برای منطقه یورو و آلمان در سند اقتصادی اروپا ارائه خواهد شد. بعداً در روز، اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان در برابر کمیته امور اقتصادی مجلس اعیان سخنرانی خواهد کرد.

معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده نسبتاً بالاتر است و بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده بین 3.7٪ و 3.75٪ در اوایل روز سه شنبه در نوسان است. سرمایه گذاران انتظار دارند که CPI سالانه 4.1% در ماه مه افزایش یابد که نسبت به 4.9% افزایش ثبت شده در آوریل به شدت کاهش یافته است.

یورو به دلار EUR/USD

به دنبال نوسانات غیرقطعی روز دوشنبه، یورو/دلار آمریکا در اوایل روز سه‌شنبه شتاب صعودی گرفت و به سمت 1.0800 صعود کرد.

پوند به دلار GBP/USD

GBP/USD در ساعات معاملاتی روز دوشنبه آمریکا به شدت کاهش یافت، اما در صبح اروپا دوباره حرکت صعودی را به خود اختصاص داد. داده های منتشر شده توسط دفتر آمار ملی بریتانیا نشان می دهد که نرخ بیکاری ILO از 3.9 درصد در ماه مارس به 3.8 درصد در آوریل کاهش یافته است. علاوه بر این، تورم دستمزد، بر اساس معیار میانگین درآمد بدون پاداش، از 6.8 درصد به 7.2 درصد افزایش یافت. با این گزارش که شرایط سخت بازار کار در بریتانیا را برجسته می کند، پوند استرلینگ شروع به برتری از رقبای خود کرد.

اونس جهانی طلا - XAU/USD

قیمت طلا برای دومین روز متوالی روز سه‌شنبه در حدود 1960 دلار بالا و پایین می‌رود. علیرغم ضعف گسترده دلار، عدم جهت مشخص در بازده اوراق قرضه آمریکا، یافتن جهت را برای XAU/USD دشوار می کند.

دلار به ین ژاپن USD/JPY

USD/JPY در روز دوشنبه افزایش های اندکی را ثبت کرد اما در طی ساعات معاملات آسیایی وارد فاز تثبیت شد. این جفت در حدود 139.50 نسبتا آرام می ماند.

AUD/USD دلار استرالیا به دلار امریکا

AUD/USD روند صعودی خود را به سمت 0.6800 افزایش داد و در روز سه شنبه به بالاترین سطح خود در یک ماه گذشته رسید.

دلار امریکا به دلار کانادا USD/CAD

USD/CAD در روز دوشنبه یک سری باخت پنج روزه را شکست اما قبل از رسیدن به 1.3400، شتاب صعودی خود را از دست داد. این جفت در اوایل روز سه شنبه پایین آمد و نزدیک به 1.3350 معامله شد.

بیت کوین - BTC/USD

بیت کوین همچنان در کانالی فشرده کمی بالاتر از 26000 دلار معامله می کند و اتریوم به سودهای بازیابی اندک نزدیک به 1750 دلار می چسبد.

اتریوم - ETH/USD
تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید