طلا به بالاترین سطح 9 ماهه جدید رسید و امروز تمرکز روی PMI است

اخبار طلا

انگلستان و اروپا

  • معاملات آتی FTSE 100 انگلستان در حال حاضر 10.5 واحد (0.14%) افزایش یافته است، بازار نقدی در حال حاضر در 7795.17 باز می شود.
  • معاملات آتی یورو STOXX 50 در حال حاضر 9 واحد (0.22%) افزایش یافته است، بازار نقدی در حال حاضر در 4159.82 باز می شود.

معاملات آتی DAX آلمان در حال حاضر 18 واحد (0.12٪) افزایش یافته است، بازار نقدی در حال حاضر در 15120.95 باز می شود.

معاملات آتی ایالات متحده:

  • معاملات آتی داوجونز در حال حاضر 3 واحد افزایش یافته است (0.01%)
  • معاملات آتی S&P 500 در حال حاضر -4.75 واحد (-0.04٪) کاهش یافته است.
  • معاملات آتی شاخص نزدک 100 در حال حاضر 0 واحد کاهش یافته است (0%)
  • بر اساس نظرسنجی NAB، اعتماد تجاری برای سومین ماه در استرالیا کاهش یافت. در حالی که این گزارش به ادامه افزایش قیمت برای نهاده‌ها و ستانده‌ها اشاره کرد، اما به روند ضعیف‌تری اشاره کرد که نشان می‌دهد فشارهای تورمی ممکن است به اوج خود رسیده باشد. و این به ASX 200 کمک کرد تا با امید به آمار CPI نرم‌تر فردا، به بالاترین حد خود در 9 ماه گذشته برسد.
  • به دلیل تعطیلی مبادلات کلیدی در چین، هنگ کنگ و سنگاپور برای جشن سال نو قمری، نقدینگی کاهش یافته است.
  • S&P global آخرین قرائت PMI خود را برای اروپا، بریتانیا و ایالات متحده منتشر می کند – که شامل داده های ترکیبی و خدمات نیز می شود. اجماع عمومی بر این است که بخش‌ها با سرعت کمی سریع‌تر منقبض می‌شوند، که این باورها را تقویت می‌کند که فدرال رزرو زودتر تغییر سیاست خواهد داد. در حالی که ما با این دیدگاه مخالفیم (و انتظار داریم که فدرال رزرو برای مدت طولانی تر از آن چیزی که بسیاری گمان می کنند، نرخ بهره را بالاتر نگه دارد)، واقعیت این است که این دیدگاه است که پرایس اکشن بازار را شکل می دهد و از قیمت سهام حمایت می کند. بنابراین، خبر بد می تواند خبر خوبی برای وال استریت و طلا باشد.

کاهش آپشن های خرید طلا همچنان ادامه دارد

  • قیمت طلا XAU/USD دیروز به بالاترین حد خود در 9 ماه گذشته رسید و بعداً در همان جلسه کاهش یافت. اما افزایش مقاومت با افزایش حجم همراه نبود، که در سال نوی چینی حجم بسیار کم باقی می ماند. در حالی که پتانسیل آن را می بینیم که شکاف دیگری در اوج ها داشته باشد، من از کمبود قدرت خرید و اینکه قبل از شکستن بالاتر، عقب نشینی عمیق تری نسبت به قیمت 1920 تا 1930 ایجاد کند آگاه هستم. ما می خواهیم شاهد شکست بالای 1938 همراه با حجم بالاتر از حد متوسط باشیم تا چنین شکستی را تأیید کنیم.
  • در حالی که دلار آمریکا عاملی برای تقویت طلا بوده است، با توجه به افزایش بازدهی طلا برای سه روز متوالی، طلا رشد خوبی داشته است. اما همچنین جریان های پناهگاه امنی را با موضوع اقتصاد ضعیف تر ایالات متحده و چرخه انقباض کمتر فدرال رزرو دریافت می کند. همچنین توجه داشته باشید که تقاضای فروش به طور قابل توجهی پایین‌تر بوده در حالی که قیمت‌ها افزایش یافته است و تقاضای خرید از تقاضای فروش پیشی گرفته است.
  • علاوه بر این، به نظر می‌رسد طلا می‌تواند از هم‌اکنون تا پنج‌شنبه بالاتر از 1900 باشد. آمار ناامیدکننده احتمالاً به صعود طلا به بالای 1960 کمک می‌کند. اما با توجه به اهمیت طلا، شک دارم که در اولین تلاش خود از 2000 دلار عبور کند.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید