ین در برابر دلار تضعیف شد، یوان به امید محرک های دولت تقویت شد

اقتصاد جهانی
دلار به ین ژاپن USD/JPY

ین ژاپن (JPY) از سطح 145 به ازای هر دلار گذشت و به کمترین حد خود در بیش از 7 ماه گذشته در 145.07 در هر دلار رسید. این کاهش گمانه زنی ها در مورد مداخله بالقوه مقامات ژاپنی را افزایش داده است، اگرچه شونیچی سوزوکی وزیر دارایی نسبت به تضعیف بیش از حد ین هشدار داد.

یوان چین (CNY) در ابتدا به دلیل داده های ضعیف که نشان دهنده کاهش فعالیت کارخانه ها و سایر بخش ها در چین بود، کاهش یافت. با این حال، با افزایش امیدها برای اقدامات محرک بیشتر از سوی پکن، دوباره افزایش یافت. سرمایه گذاران انتظار دارند اقدامات حمایتی بیشتری برای تقویت بهبود اقتصادی شکننده کشور انجام شود.

دلار استرالیا (AUD) و دلار نیوزلند (NZD) هر دو در برابر دلار آمریکا افزایش یافتند. دلار استرالیا با 0.29 درصد افزایش به 0.6635 دلار رسید، در حالی که دلار نیوزیلند با 0.46 درصد افزایش به 0.6097 دلار رسید.

شاخص دلار امریکا DXY

دلار آمریکا (USD) نزدیک به بالاترین حد دو هفته اخیر خود باقی ماند و به طور بالقوه دو چهارم ضرر را در برابر شش همتای اصلی معکوس کرد. بازار انتظار دارد افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا برای مقابله با تورم باشد.

پوند به دلار GBP/USD

استرلینگ (GBP) و یورو (یورو): پوند انگلیس 0.16 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافت و معامله گران احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره از بانک انگلیس را به دلیل تورم بالا در انگلیس در نظر گرفتند. یورو در برابر دلار آمریکا 0.09 درصد افزایش یافت و قرار بود حدود 1.7 درصد در ماه افزایش یابد. مواضع هنوز هم نابخردانه بانک مرکزی اروپا به عملکرد یورو کمک کرد.

یورو به دلار EUR/USD

چشم انداز تورم: انتشار داده های تورم فوری ماه ژوئن برای منطقه یورو برای شفافیت بیشتر در مورد چشم انداز تورم در انتظار است. خاطرنشان شد که اقدامات سیاستی در ایالات متحده، منطقه یورو و بریتانیا به اندازه کافی محدود کننده نبوده است که تأثیر قابل توجهی بر تورم اصلی داشته باشد.

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید