دلار همچنان حمایت می شود، معامله گران احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را گمانه زنی می کنند

اقتصاد جهانی

دیروز دلار آمریکا تا حدودی ضعیف‌تر بود، اما با توجه به گمانه‌زنی معامله‌گران در مورد احتمال افزایش نرخ‌های دیگر توسط فدرال رزرو آمریکا، علی‌رغم توقف احتمالی در هفته آینده، با بازدهی بالاتر خزانه‌داری آمریکا حمایت شد.

AUD/USD دلار استرالیا به دلار امریکا

افزایش غیرمنتظره نرخ توسط بانک کانادا (BoC) و بانک مرکزی استرالیا (RBA) منجر به افزایش انتظارات مبنی بر اینکه بانک‌های مرکزی در سطح جهان هنوز فضایی برای تشدید سیاست‌های پولی خود دارند، افزایش یافته است. احتمال کاهش نرخ بهره در اواخر سال کاهش یافته است.

دلار امریکا به دلار کانادا USD/CAD

دلار کانادا (CAD) پس از اینکه بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره یک شبه خود را به 4.75 درصد افزایش داد، تقویت شد. احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا باعث تجدید نظر در این باور شده است که فدرال رزرو پس از ماه جولای افزایش نرخ بهره را به پایان خواهد رساند.

شاخص دلار امریکا DXY

شاخص دلار آمریکا (DXY) اندکی کاهش یافت و به 103.96 رسید، در حالی که بازدهی خزانه داری ایالات متحده نسبتاً بالا باقی ماند.

سیاستگذاران بانک مرکزی اروپا (ECB) از موضع تندتری خبر دادند و به افزایش بیشتر نرخ اشاره کردند که نشان می دهد نرخ بهره برای مدت طولانی تری بالا باقی خواهد ماند.

AUD/USD دلار استرالیا به دلار امریکا

ین ژاپن (JPY) در برابر دلار آمریکا تقویت شد زیرا داده های تجدید نظر شده نشان می دهد که اقتصاد ژاپن در ژانویه تا مارس بیش از برآورد اولیه رشد کرده است.

یوان چین (CNY) در برابر دلار آمریکا تحت تأثیر نگرانی‌ها در مورد از دست دادن شتاب بهبود اقتصادی چین، همانطور که داده‌های تجاری ناامیدکننده نشان می‌دهد، تضعیف شد.

دلار استرالیا (AUD) و دلار نیوزلند (NZD) هر دو در برابر دلار آمریکا افزایش یافتند و تا حدی از ضررهای قبلی بهبود یافتند. این ارزها اغلب به عنوان پروکسی برای یوان چین دیده می شوند.

لیر ترکیه (TRY) در برابر دلار آمریکا به پایین ترین حد خود رسید و به 23.39 TRY در هر دلار رسید و در 23.33 TRY همچنان تحت فشار باقی ماند.

منبع: Reuters.com
تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید