اخبار فارکس

حرکت نزولی پوند انگلیس محدود به نظر می رسد، احیای تقاضای دلار، پوند به دلار را به 1.2400 می رساند

GBP/USD پوند دلار

علیرغم بازگشت بیش از 70 پیپ پوند به دلار، این جفت با فشار فروش در نزدیکی منطقه 1.2455-1.2460 مواجه است که توسط میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) نشان داده شده است. این جفت برای سه روز متوالی در حال کاهش بوده است و در طول جلسه اروپا کمی بالاتر از رقم رند 1.2400 معامله می شود.

پوند به دلار GBP/USD

تقاضای پناهگاه امن از دلار آمریکا حمایت می کند: احساسات محتاطانه در بازارهای سهام به نفع دلار آمریکا به عنوان پناهگاه امن است که به عنوان یک باد مخالف برای پوند عمل می کند. سرمایه گذاران در زمان های نامشخص به دلار روی می آورند و به تقویت آن کمک می کنند.

ابهام در مورد چرخه انقباض سیاست فدرال رزرو: بازار انتظار توقف احتمالی افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را دارد. چندین مقام بانفوذ فدرال رزرو از نادیده گرفتن افزایش نرخ بهره در نشست سیاست گذاری ژوئن حمایت کرده اند. این انتظار بر دلار آمریکا سنگینی می کند و پتانسیل صعودی آن را محدود می کند.

داده های اقتصادی ضعیف تر ایالات متحده: انتشار PMI خدمات ISM ایالات متحده برای ماه می که به 50.3 کاهش یافت، نشان دهنده سرد شدن اقتصاد ایالات متحده است. این امر فضا را برای فدرال رزرو برای ادامه افزایش نرخ بهره کاهش می دهد و منجر به کاهش بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده می شود. کاهش بازده به عنوان یک باد مخالف برای دلار عمل می کند.

تشدید سیاست بالقوه بانک انگلستان (BoE): بازار انتظار دارد بانک مرکزی انگلیس موضع تهاجمی تری برای مقابله با تورم بالا اتخاذ کند. این انتظار ممکن است روند نزولی پوند/دلار آمریکا را محدود کند زیرا سرمایه گذاران سیاست های پولی سخت تر در بریتانیا را پیش بینی می کنند.

تأثیر پویایی قیمت دلار: با عدم رویداد اقتصادی قابل توجهی از ایالات متحده، پویایی قیمت دلار همچنان یک عامل مهم تأثیرگذار بر حرکت پوند/دلار آمریکا خواهد بود.

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید

Telegram کانال فارکس و طلا