برای رونق سهام هوش مصنوعی آماده هستید؟ 3 سهام برای خرید در حال حاضر

اخبار هوش مصنوعی AI

بازار سهام هوش مصنوعی با پیشروی Nvidia (NVDA) در حال رونق است. اگرچه رشد فعلی ممکن است پایدار نباشد، انتظار می‌رود روند بلندمدت در هوش مصنوعی ادامه یابد. سرمایه گذاران فعالانه به دنبال سهام برتر هوش مصنوعی برای خرید در هنگام کاهش قیمت هستند. با وجود نگرانی از حباب بازار، مشاغل هوش مصنوعی در واقع کارایی را بهبود می بخشند و فرصت های جدیدی ایجاد می کنند.

مرتبط : بزرگترین و با ارزش ترین شرکت های دنیا در سال 2023

انویدیا شاهد افزایش قیمت سهام خود به بالاترین حد تاریخ بوده و ارزش بازار آن از مرز 1 تریلیون دلار فراتر رفته است. نقش این شرکت در تقویت فناوری هوش مصنوعی به رسمیت شناخته شده است. با این حال، اصلاحی لازم است و انتظار می‌رود که خریداران به حمایت از سهام ادامه دهند.

مایکروسافت، اگرچه تحت الشعاع نام‌های دیگر قرار داشت، اما یکی از اولین ذینفعان روند هوش مصنوعی بود. عملکرد ثابت سهام آن، که توسط نتایج سود بهتر از انتظار و سرمایه گذاری در OpenAI پشتیبانی می شود، به رشد قابل توجه سرمایه بازار کمک کرده است.

Adobe Systems همچنین به دلیل پتانسیل خود در استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک دارایی و ابزار برای مشتریان خود توجه را به خود جلب کرده است. در حالی که سایر سهام‌های فناوری افزایش‌هایی را تجربه کرده‌اند، سهام Adobe فضایی برای رشد دارد.

به طور کلی، یک پول بک در بازار هنگام بررسی برای سرمایه‌گذاری در سهام هوش مصنوعی محتمل است. اگرچه انفجارهای کوتاه مدت ممکن است پایدار نباشند اما هوش مصنوعی یک فناوری بلندمدت و پایدار است که صنایع مختلف را تحت تاثیر قرار می دهد. برنده ها زمانی ظاهر می شوند که بازار فروکش کند.

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید