سطوح کلیدی طلا: بنظر میرسد که طلا در مسیر 1941 دلار است

اخبار طلا
  • قیمت طلا برای سومین روز متوالی افزایش یافته است، خریداران XAU/USD در ابتدای هفته نزدیک به بالاترین سطح در 9 ماه گذشته و بالای 1900 دلار هستند. تداوم تضعیف شاخص دلار آمریکا به دنبال فروش جدید USD/JPY، که به دلیل امید به چرخش خشن بانک ژاپن (BoJ) ایجاد شد، سرعت گرفته است. علاوه بر این، دلار آمریکا همچنان گرمای ناشی از افزایش انتظارات مربوط به افزایش کندتر نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا (فدرال رزرو) را در مواجهه با کاهش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) احساس می کند. در ادامه، در بحبوحه تعطیلات بازار ایالات متحده، و شرایط تکنیکال بیش از حد خرید، می‌توان انتظار افزایش نوسانات قیمت طلا را داشت. در همین حال، سرمایه گذاران منتظر سخنان مقام فدرال رزرو و داده های خرده فروشی ایالات متحده هستند که قرار است در اواخر این هفته برای انگیزه های معاملاتی جدید قیمت طلا ارائه شود.

قیمت طلا: سطوح کلیدی

  • تحلیل تکنیکال طلا نشان می‌دهد که قیمت طلا می‌تواند بالاترین قیمت روز جمعه را در 1922 دلار دوباره آزمایش کند. نقض این سناریو، سطح حمایت بحرانی 1917 دلار را در معرض تهدید قرار می دهد. این سطح همگرایی نقطه محوری R3 یک ماهه و پایین ترین سطح چهار ساعته قبلی است.
  • حمایت فوری بعدی در فیبوناچی 23.6% یک روزه 1915 دلار مشاهده می شود. کاهش عمیق‌تر می‌تواند تعهدات صعودی نزدیک به 1909 دلار را به چالش بکشد، جایی که فیبوناچی 23.6% در یک هفته و فیبوناچی 38.2% یک روزه همپوشان هستند.
  • از طرف دیگر، خریداران طلا به یک حرکت پایدار بالاتر از بالاترین سطح روزانه در 1929 دلار نیاز دارند تا یک حرکت صعودی جدید به سمت نقطه محوری R1 یک روزه در 1931 دلار آغاز شود.
  • توقف بعدی برای بول های طلا مستقیماً در 1941 دلار پیش بینی شده است، محل تلاقی نقطه محوری R1 یک هفته ای و نقطه محوری R2 یک روزه.
تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید