یورو به دلار پس از داده‌های مختلط ایالات متحده به بالای 1.0600 صعود کرد

اخبار یورو به دلار
  • یورو (EUR) پس از رسیدن به بالاترین سطح روزانه 1.0635 در برابر دلار آمریکا (USD) کاهش یافت. پس از انتشار داده های اقتصادی متفاوت ایالات متحده که اندکی دلار آمریکا را تقویت کرد و احساسات را تغییر داد، , و یورو افت کرد. در زمان نگارش این مقاله، EUR/USD در 1.0616 معامله می شود که 0.66% بالاتر از قیمت افتتاحیه آن است.
  • EUR/USD پس از انتشار داده های اقتصادی ایالات متحده به زیر 1.0600 سقوط کرد. گزارش JOLTs نوامبر نشان داد که بازار کار همچنان در تنگنا قرار دارد و به 10.458 میلیون در برابر 10.0 میلیون تخمین رسیده است،
  • مؤسسه مدیریت عرضه (ISM) شاخص PMI تولید را برای ماه دسامبر منتشر کرد که به 48.4 کاهش یافت که بیشتر از 48.5 برآورد شده توسط تحلیلگران بود. تیموتی آر. فیوره، رئیس ISM، خاطرنشان کرد: «بخش تولید ایالات متحده دوباره دچار انقباض شد و PMI تولیدی در پایین‌ترین سطح خود از زمان شروع بهبودی همه‌گیر ویروس کرونا قرار داشت. از آنجایی که اعضای کمیته نظرسنجی کسب و کار از کاهش نرخ سفارش های جدید در هفت ماه گذشته گزارش دادند، قرائت شاخص ترکیبی دسامبر نشان دهنده کاهش تولید شرکت ها است.
  • شاخص اشتغال 51.4 افزایش یافت و به رشد بازگشت که نشان دهنده بهبود در بازار کار بود، بااین حال فدرال رزرو را برای اقدامات بیشتر تحت فشار قرار داد. شاخص‌های تولید و قیمت به کاهش خود ادامه دادند و تغییر جهت مصرف‌کننده به سمت خدمات به جای کالا را نشان داد.

در همین حال، شاخص دلار آمریکا (DXY)، معیاری برای سنجش ارزش دلار در برابر سبدی از شش ارز، 0.41 درصد کاهش یافت و به 104.258 رسید.

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید