قیمت نفت در میان عدم اطمینان در مورد توافق سقف بدهی و پیام های مختلط اوپک پلاس کاهش یافت

اخبار نفت WTI - Brent

عدم قطعیت توافق سقف بدهی: قیمت نفت در حال کاهش است زیرا سرمایه گذاران این سوال را مطرح می کنند که آیا توافق سقف بدهی مورد توافق جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن و رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی، آرای کافی در کنگره و سنا برای تبدیل شدن به قانون را دریافت خواهد کرد یا خیر. اگر ایالات متحده به تعهدات خود عمل نکند، می تواند منجر به هرج و مرج مالی شود و به طور بالقوه بر قیمت نفت تأثیر بگذارد.

نفت WTI

مخالفت با این توافق: حداقل دو جمهوری خواه شورشی و یک دموکرات مخالفت خود را با توافق سقف بدهی ابراز کرده اند و ممکن است به آن رای منفی دهند. نگرانی آنها از افزایش انبوه بدهی کشور تا کاهش مزایای معلولان را شامل می شود.

تأثیر نکول ایالات متحده: اگر ایالات متحده به تعهدات خود نپردازد، انتظار می رود هرج و مرج مالی به دنبال داشته باشد که به طور بالقوه می تواند بر قیمت نفت تأثیر بگذارد. علاوه بر این، برخی از تحلیلگران بر این باورند که دلار آمریکا ممکن است آسیب ببیند، که می تواند برای نفت مثبت باشد، زیرا بیشتر بر اساس دلار قیمت گذاری می شود.

انتظارات افزایش نرخ بهره فدرال رزرو: قرارداد بدهی، همراه با داده های قوی اقتصاد کلان ایالات متحده، انتظارات بازار را افزایش داده است که فدرال رزرو (فدرال رزرو) برای مقابله با انتظارات تورمی فزاینده مجبور به افزایش نرخ بهره خواهد بود. افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو معمولا برای دلار آمریکا صعودی و برای قیمت نفت نزولی در نظر گرفته می شود.

عدم قطعیت اوپک پلاس: پیام های متناقض اوپک پلاس به چشم انداز مبهم قیمت نفت می افزاید. شاهزاده عبدالعزیز بن سلمان، وزیر نفت عربستان سعودی به احتمال کاهش تولید اشاره کرد، در حالی که الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه با اشاره به کاهش داوطلبانه اخیر تولید نفت، این ایده را کم اهمیت جلوه داد.

تجزیه و تحلیل تکنیکال: نفت WTI در حال حاضر در یک روند نزولی ثابت قرار دارد که با کاهش پی در پی مشخص می شود. روند غالب به نفع فروشندگان کوتاه مدت نسبت به فروشندگان بلند مدت است. نفت WTI زیر میانگین متحرک ساده روزانه (SMA) و اکثر SMAهای هفتگی، به جز SMA 200 هفته ای 66.90 دلار معامله می شود.

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید