بازار فارکس امروز – احساسات نامشخص بازار و تمرکز روی داده های ایالات متحده

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه باید در روز چهارشنبه 26 آوریل (6 اردیبهشت) بدانید:

  • دلار آمریکا (USD) با توجه به تغییر تمرکز سرمایه‌گذاران به انتشار داده‌های آتی، افزایش رشد روز سه‌شنبه را در اوایل چهارشنبه دشوار می‌یابد. معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده به رهبری Nasdaq Futures، در قلمرو مثبت معامله می شود و بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده کمی بالای 3.4 درصد ثابت نگه داشته می شود. سفارش‌های کالاهای بادوام برای ماه مارس و موجودی‌های عمده فروشی، پیش از گزارش تولید ناخالص داخلی (GDP) مورد انتظار روز پنج‌شنبه برای سه ماهه اول، در سند اقتصادی ایالات متحده نشان داده می‌شوند.
  • دلار در روز سه‌شنبه پس از باز شدن شاخص‌های اصلی وال استریت در محدوده منفی و ادامه روند کاهشی، از جو بد بازار سود برد. با انتشار گزارش‌های درآمدی خوش‌بینانه مایکروسافت و گوگل آلفابت برای سه ماهه اول پس از زنگ پایانی، سهام فناوری افزایش یافت و نزدک فیوچر آخرین بار بیش از 1 درصد در روز افزایش یافت. از سوی دیگر، شاخص‌های اصلی سهام اروپا در اوایل جلسه با کاهشی نسبتاً پایین معامله می‌شوند. در همین حال، شاخص دلار آمریکا (DXY) پس از افزایش 0.5 درصدی در روز سه شنبه، شروع به کاهش 101.50 کرد.
  • در طول ساعات معاملات آسیایی، داده های استرالیا نشان داد که شاخص قیمت مصرف کننده در سه ماهه اول از 7.8 درصد به 7 درصد کاهش یافته است. میانگین CPI کاهش یافته بانک مرکزی استرالیا (RBA) در همان دوره از 6.9% به 6.6% کاهش یافت که بسیار کمتر از پیش بینی بازار 7.2% بود. به نظر می‌رسد که داده‌های تورمی ضعیف‌تر از حد انتظار بر دلار استرالیا تأثیر می‌گذارد و AUD/USD آخرین بار در پایین‌ترین سطح خود در پنج هفته اخیر نزدیک به 0.6600 معامله شد.
  • EUR/USD روز سه شنبه به سمت جنوب چرخید و تمام سودهای روز دوشنبه را پاک کرد تا به زیر 1.1000 بسته شود. این جفت کشش خود را در اوایل چهارشنبه به دست آورد و در اوایل چهارشنبه به بالای 1.1000 بازگشت. شاخص اعتماد مصرف کننده Gfk برای آلمان از 29.3- در آوریل به -25.7 در ماه می بهبود یافت و به یورو کمک کرد جای پای خود را پیدا کند.
  • GBP/USD به شدت کاهش یافت اما توانست در روز سه شنبه بالای 1.2400 باقی بماند. این جفت ارز از کاهش مجدد دلار سود می برد و در صبح روز چهارشنبه اروپا به سمت 1.2450 صعود می کند.
  • با وجود بازگشت قاطع دلار در روز سه شنبه، قیمت طلا با حمایت از بازدهی در ایالات متحده افزایش یافت. XAU/USD در روز چهارشنبه نسبتاً آرام می ماند و در فاصله نزدیک 2000 دلار معامله می شود.
  • USD/JPY در روز سه شنبه به زیر 134.00 رسید زیرا ین ژاپن تقاضا را به عنوان پناهگاهی امن یافت. این جفت باخت های اخیر خود را تثبیت کرده و در اوایل روز چهارشنبه بالای 133.50 نگه داشته است.
  • بیت کوین شتاب بازیابی را افزایش داد و در روز سه شنبه نزدیک به 3 درصد رشد کرد. BTC/USD به 28500 دلار در اواسط هفته ادامه می دهد. اتریوم در روز سه‌شنبه زیان‌های کوچکی را به ثبت رساند و در روز چهارشنبه ETH/USD در محدوده محدود زیر 1900 دلار به نوسان ادامه می‌دهد.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید