روند نزولی کوتاه مدت EUR/USD پس از یک رالی چهار روزه، از سر گرفته می شود

EUR/USD
  • EUR/USD پس از یک رالی چهار روزه کاهش شدیدی داشت. این کاهش پس از ریسک گریزی بازار در پی بدتر شدن وضعیت مالی Credit Suisse رخ داد. این اولین نشانه در اروپا است که نشان می‌دهد بانک ها با مشکل نقدینگی در میان هزینه‌های استقراض بالاتر مواجه شده است. همه نگاه ها به تصمیم بانک مرکزی اروپا (ECB) برای هر گونه سوگیری جهت دار خواهد بود.
  • EUR/USD بسیاری از سودهایی را که آن را به سطح 1.0750 رساند، کاهش داد، که همچنین با میانگین متحرک 50 روزه (DMA) و منطقه پشتیبانی چند آزمایشی مصادف با سطح فیب 50 درصدی سال 2021-2021 مرتبط است. 22 کاهش.
  • EUR/USD پس از رسیدن به پایین ترین سطح چند ماهه در سطح 1.0526، جایگاه خود را پیدا کرد. سقوط سریع روز قبل این جفت را مجبور کرد به 21-DMA نفوذ کنند، که اکنون به عنوان مقاومت در بازگشت عمل می کند.
  • 21-DMA با سطح فیبوناچی 23.5 درصدی رالی سال 2023 همسان است و ممکن است به عنوان یک منطقه مقاومت قوی عمل کند. هر حرکت صعودی باید با تمام سطوح Fib و همچنین 21-DMA و 50-DMA مقابله کند. سوگیری نزولی احتمالا دست نخورده باقی می ماند و همه نگاه ها به علامت روانی کلیدی 1.0500 خواهد بود. شکستن زیر این جفت را به سرزمین هیچکس پرتاب می کند.
  • روند کوتاه مدت نزولی است و از خرس ها حمایت می کند. پایین ترین سطح 1.04820 و SMA 100 روزه هر دو به عنوان سطوح پشتیبانی کلیدی هستند. بسته شدن در بازه زمانی روزانه زیر این سطوح برای ایجاد انگیزه برای نزولی بیشتر ضروری است. اگر چنین شود، هدف بعدی SMA 200 روزه در حدود 1.0325 است.
  • با توجه به نوسانات بالای مورد انتظار در حدود ساعات جلسه امروز بانک مرکزی اروپا، که با انتشار بیانیه سیاست در ساعت 12:15 به وقت گرینویچ آغاز می شود، به معامله گران توصیه می شود با احتیاط عمل کنند.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید