نقره میتواند سطح 23 دلاری و روند خود را حفظ کند

XAG/USD TJA

نمودار روزانه XAG/USD نشان می‌دهد که این فلز پس از آزمایش خط روند حمایتی صعودی که از پایین‌ترین سطح نوامبر کشیده شده است، همچنان صعودی است. همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) و نرخ تغییر (RoC) نشان می‌دهد که خریداران در حال افزایش سرعت هستند و بسته شدن روزانه بالاتر از قیمت بسته 15 دسامبر 23.05 دلار، می‌تواند این روند را دست نخورده نگه دارد.

در کوتاه مدت، نمودار یک ساعته XAG/USD نشان می دهد که نزول نقره به زیر 22.60 دلار در را برای فروشندگان باز میکند تا به میانگین متحرک نمایی 200 (EMA) در 23.22 دلار به عنوان مقاومت فوری روزانه متمایل شوند. علاوه بر این، سیگنال‌های ترکیبی بین RSI – با هدف صعودی، و RoC – که شتاب کاهش فشار خرید را نشان می‌دهد ممکن است معامله‌گران را از باز کردن موقعیت‌های جدید باز دارد.

با این وجود، اگر XAG/USD به بالای 200-EMA برود، سطح سقف فوری به پیوت روزانه 23.33 دلار و پس از آن محور R1 با 23.69 دلار خواهد بود. در صورت ضعف، اولین پشتیبانی XAG/USD 50-EMA در 23.16 خواهد بود. شکست این سناریو، پایین‌ترین قیمت روزانه ۱۵ دسامبر را در ۲۳.۰۶ دلار، بالاتر از مرز ۲۳.۰۰ دلار نشان می‌دهد.

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید