محبوب ترین شغل ها و مهارت ها برای فریلنسر شدن در سال 2024

محبوب ترین شغل ها و مهارت ها برای فریلنسر شدن - تولید محتوا

بنابر آمارهای اعلام شده توسط سایت های فریلنسری، برخی از مهارت ها در سال 2024 تقاضا و محبوبیت بالایی پیدا کرده اند. بنابراین برای اینکه بتوانید درآمد بالایی از طریق فعالیت فریلنسری داشته باشید می توانید با یادگیری این مهارت ها، بدون اینکه در جایی استخدام شوید و در خانه درآمد آنلاین داشته باشید.

فریلنسر شدن یکی از بهترین روش های کسب درآمد آنلاین است که امروزه در تمام دنیا مورد استقبال قرار گرفته است. نه تنها شما می توانید برای افراد و شرکت هایی که در ایران به دنبال فریلنسر (Freelancer) هستند کار کنید، بلکه می توانید برای افراد و شرکت های خارجی نیز پروژه انجام دهید و از این طریق به کسب درآمد دلاری بپردازید. در اینجا می توانید با مهارت هایی که تقاضای بالایی برای فریلنسرها دارند آشنا شوید.

این مهارت های فریلنسری در سایت های خارجی و ایرانی مانند پونیشا تقاضای بیشتری دارند.

1 – طراح وب یا توسعه دهنده وب

هر شرکتی نیاز به حضور آنلاین دارد و طراحان وب ماهر در حال حاضر تقاضای زیادی دارند. طراحان وب با مشاغل و افراد برای استراتژی‌سازی، ایجاد و پیاده‌سازی وب‌سایت‌های متناسب با حوزه‌های مختلف صنعت همکاری می‌کنند.

برای کسانی که با وردپرس یا جوملا آشنایی دارند، فرصت های زیادی در پلتفرم های مستقل مانند Fiverr یا UpWork در انتظار شماست. با این حال، افراد با مهارت های پیشرفته باید Toptal را کشف کنند. در حالی که فرآیند غربالگری Toptal دقیق است، هزینه ها بالاتر است، و مشتریان تمایل به معتبر بودن دارند.

کدنویسی

2 – تولید محتوای ویدئویی

طبق آمارهای اعلام شده توسط سایت های فریلنسر خارجی، تقاضای تولید محتوای ویدوئویی امسال 66% نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است. توانایی تولید و ویرایش ویدئو یا تولید انیمیشن یکی از با ارزشترین مهارت های مورد نیاز شرکت های ایرانی و خارجی است. اگر می خواهید که از طرق فریلنسری درآمد بالایی داشته باشید می توانید مهارت های خود را در تولید محتوای ویدئویی پرورش دهید و وارد بازار پردرآمد آن شوید.

تولید محتوای ویدئویی - محبوب ترین شغل ها و مهارت ها برای فریلنسر شدن در سال 2020

3- دستیار مجازی

آیا بسیار منظم هستید، در تکمیل سریع کارها ماهر و در نرم افزارهای بهره وری مختلف مهارت دارید؟ اگر چنین است، یک موقعیت دستیار مجازی مستقل (VA) می تواند برای شما مناسب باشد. VA ها معمولاً ساعتی درآمد دارند، با نرخ هایی از 15 تا 25 دلار یا بیشتر، بسته به نیاز مشتری و تخصص خاص مورد نیاز.

مسئولیت های یک دستیار مجازی طیف متنوعی از وظایف مانند مدیریت ایمیل ها، برقراری تماس های تلفنی، مدیریت ورود داده ها، حسابداری، انجام تحقیقات، مدیریت رسانه های اجتماعی، ایجاد محتوا، سازماندهی ترتیبات سفر و برنامه ریزی قرارها را در بر می گیرد.

شروع به نقش دستیار مجازی نقطه ورود عالی به دنیای فریلنسینگ است. در حالی که ارزش خدمات شما با تطبیق پذیری افزایش می یابد، برای شروع لزوماً به تجربه گسترده ای نیاز ندارید.

ویژگی های ضروری برای یک دستیار مجازی موفق عبارتند از سواد کامپیوتری، پاسخگویی، مسئولیت پذیری و توانایی کارآمدی. مشتریانی که به دنبال دستیار مجازی هستند، اغلب پروژه های خاصی دارند که نیاز به تکمیل و زمان محدودی برای رسیدگی به آنها دارند. هرچه سازگارتر و توانمندتر باشید، خدمات شما ارزشمندتر می شود. دستیاران مجازی درجه یک در غواصی سریع در وظایف و انجام مقدار قابل توجهی در مدت زمان کوتاه عالی هستند.

4 – ویرایش محتویات

از آنجاییکه سئو SEO را می توان مهمترین روش برای بهبود رنک گوگل دانست و از آنجاییکه شرکت ها برای یک رتبه بالاتر در رنکینگ گوگل هزینه های بسیار بالایی متقبل می شوند، ویرایش محتویات برای بهینه سازی آنها برای موتورهای جستجو تقاضای بسیار بالایی پیدا کرده است.

اغلب شرکت های می دانند که چه چیزی را می خواهند بگویند، اما وقت و دانش کافی برای بهینه سازی پیام های خود برای جستجوگر گوگل را ندارند. اینجا نقطه ای است که مهارت شما به بعنوان یک فریلنسر ماهر در امر بهینه سازی و ویرایش محتویات می تواند به آنها کمک کند.

مرتیط : 15 راه برای بهبود سئوی سایت

محبوب ترین شغل ها و مهارت ها برای فریلنسر شدن - تولید محتوا

5 – انیمیشن سازی

شهرت انمیشن ها و تقاضا برای ساخت آنها رشد بسیار زیادی کرده است و این نوع مارکتینگ تبدیل به یکی از پربازده ترین روش های برای جذب مخاطب شده است. با انیمیشن حتی بدون اینکه میز کارتان را ترک کنید می توانید یک پیام تبلیغاتی و قوی را به همه دنیا برسانید. تولید مدل های سه بعدی، بازی و تولید هویت های تخیلی از شغلهایی هستند که برای فرلینسر شدن می توان روی آنها حساب ویژه ای باز کرد. امروزه تقاضای بالایی برای تولید انیمیشن با کیفیت برای فریلنسرها وجود دارد.

انیمیشن

6 – طراحی لوگو

هنوز طراحی لوگو یکی از محبوب ترین شغل ها و مهارت ها برای فریلنسر شدن است. داشتن خلاقیت و مهارت در طراحی همیشه تقاضای بالایی در بین سایت های ایرانی و خارجی فریلنسری داشته است و در این میان طراحی لوگو جایگاه بالایی در تقاضاها دارد.

طراحی لوگو

7 – تولید محتوای متنی

رقابت برای بهبود سئوی سایت بین شرکت ها بسیار بالاست و به همین دلیل تولید محتوای متنی با کیفیت، که با معیارهای روز موتورهای جستجو بخصوص گوگل همگام باشد برای آنها بسیار حائز اهمیت است. تولید محتوا و یا ترجمه مقالات و بهینه سازی آنها برای موتورهای جستجو یکی از مهارت های پر تقاضا برای فریلنسر شدن است. همچنین تولید محتوا برای مجلات غیر آنلاین نیز دارای بازار مناسبی در سال 2023 است.

تولید محتوا

8 – طراحی گرافیکی

یکی دیگر از مهارت ها و شغل ها برای فریلنسر شدن طراحی گرافیکی است. همانطور که در قسمت طراحی لوگو نیز به آن اشاره کردیم، طراحی همیشه تقاضای بالایی در بین مهارت های فریلنسری داشته است. طراحی سایت، طراحی ابزار مارکتینگ و غیره امسال نیز بازار کار بسیار خوبی دارد.

طراحی گرافیکی

9 – تولید بروشور و کاتالوگ

شاید با خود فکر کرده باشید که با وجود اینترنت و صعود دیجیتال مارکتینگ دیگر کسی نیاز به تبلیغات فیزیکی ندارد. اما این درست نیست، زیرا طبق گزارش های سایت های فریلنسری تولید بروشور و کاتالوگ یکی از 15 مهارت برتر برای فریلنسر شدن است و تقاضای بالایی را در بین دیگر مهارت ها دارد.

تولید کاتالوگ

10 – ورود داده ها و اطلاعات

اطلاعات و داده ها به کسب و کارها کمک می کند تا محیط تجاری خود را بهتر بشناسند و متعاقبا محصولات و خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهند. حجم عظیم داده ها، شرکت ها را وادار کرده است تا از فریلنسرها برای ورود این داده های استفاده کنند. بنابراین این شغل و مهارت هم می توانید یکی از بهترین مهارت ها برای فریلنسر شدن باشد.

data entery

آیا می خواهید فریلنسر شوید و از طریق کامپیوتر و در خانه درآمد آنلاین کسب کنید؟ این مهارت های فریلنسری امسال تقاضای بالایی دارند و احتمالا تقاضا برای آنها بالا خواهد ماند. پس دست به کار شوید و خود را برای فریلنسر شدن آماده کنید.  مرتبط

مرتبط : بهترین دلایل برای شروع یک کسب و کار اینترنتی


محبوب ترین شغل ها و مهارت ها برای فریلنسر شدن


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید