برنامه معاملاتی فصل تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی 2024

برنامه معاملاتی فصل تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی 2023

با پایان یافتن سال 2023، وقت آن است که به معاملات پایان سال فکر کنیم. از آنجایی که مراکز اصلی بازار فارکس بیشتر در لندن و نیویورک هستند، معامله گران فارکس باید از فصل تعطیلات کریسمس و سال نو آگاه باشند زیرا بر باز شدن بازار و احتمالاً خود بازار تأثیر می گذارد. پایان سال و سال جدید گاهی اوقات چالش برانگیز است، زیرا دسامبر و ژانویه می‌توانند فرصت‌های معاملاتی بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهند، اما شما نمی‌خواهید در بازارهایی با سطوح بسیار پایین نقدینگی و نوسان معامله کنید.

برنامه معاملاتی فصل تعطیلات

تاریخزمان بسته شدن بازار پیشنهاد
یکشنبه 24 دسامبر 2023 – شب کریسمسدر روزهای یکشنبه، کارگزاران فارکس/CFD معمولاً بسته هستند، اگرچه اغلب صبح ها در نیوزلند باز می شوند. با این حال، امسال دوشنبه پیش رو در بیشتر نقاط تعطیل رسمی است، بنابراین بروکرها در آن روز نیز تعطیل خواهند بود. معاملاتی وجود نخواهد داشت.
دوشنبه 25 دسامبر 2023 – روز کریسمستعطیلات رسمی در بریتانیا، کانادا، استرالیا، نیوزلند، ایالات متحده آمریکا، آلمان، ایتالیا و سوئیس و تقریباً در تمام کشورهای اروپایی و قاره آمریکا جشن گرفته می شود. در نتیجه، تقریباً بازار فارکس تعطیل است. معاملاتی وجود نخواهد داشت.
سه شنبه 26 دسامبر 2023 – باکسینگ دی این روز در بریتانیا، کانادا، استرالیا، نیوزلند، آلمان، ایتالیا و سوئیس تعطیلات رسمی است. در نتیجه تعداد زیادی بروکرها بسته خواهند بود. با این حال، این یک روز معاملاتی عادی در بازار ایالات متحده خواهد بود.تعداد بسیار کمی از کارگزاران فارکس / CFD ممکن است امروز باز باشند، اما اکثر بازارهای اصلی بسته خواهند شد و هر حجم معاملاتی بسیار ناچیز خواهد بود. این روز معامله کردن ایده خوبی نیست.
یکشنبه 31 دسامبر 2023 – شب سال نودر روزهای یکشنبه، کارگزاران فارکس/CFD معمولاً بسته هستند، اگرچه اغلب صبح ها در نیوزلند باز می شوند. با این حال، امسال، دوشنبه بعد، تقریباً همه جا تعطیل رسمی است که منجر به تعطیلی بروکرها در آن روز نیز می شود. معاملاتی وجود نخواهد داشت.
دوشنبه 1 ژانویه 2024 – شب سال نوامروز در ایالات متحده آمریکا، انگلستان، استرالیا، کانادا و نیوزلند تعطیل رسمی است. در نتیجه اکثر کارگزاران بسته خواهند ماند. علاوه بر این، تقریباً در تمام کشورهای اروپایی تعطیلات است. معاملاتی وجود نخواهد داشت.
سه شنبه 2 ژانویه 2024 – روز سال نوشرایط عادی معاملات و بازار با پایان تعطیلات کریسمس و زانویه از سر گرفته شود. با این حال، شایان ذکر است که نیوزلند امروز تعطیلات عمومی را دنبال می کند و در نتیجه بازارهای NZD بسته هستند.
برای تماشای زنده ساعت فارکس کلیک کنید.
به محض اینکه امروز توکیو برای معاملات باز شود، انتظار می رود بازارها با انفجارهای احتمالی فعال شوند. در حالی که ممکن است جهت نامشخص باشد، این احتمال وجود دارد که هم نوسانات و هم حجم معاملات بالا باشد.

در روزهای یکشنبه، کارگزاران فارکس/CFD معمولاً بسته هستند، اگرچه اغلب صبح ها در نیوزلند باز می شوند. با این حال، امسال دوشنبه پیش رو در بیشتر نقاط تعطیل رسمی است، بنابراین بروکرها در آن روز نیز تعطیل خواهند بود.

معاملاتی وجود نخواهد داشت.

تعطیلات رسمی در بریتانیا، کانادا، استرالیا، نیوزلند، ایالات متحده آمریکا، آلمان، ایتالیا و سوئیس و تقریباً در تمام کشورهای اروپایی و قاره آمریکا جشن گرفته می شود. در نتیجه، تقریباً بازار فارکس تعطیل است.

معاملاتی وجود نخواهد داشت.

این روز در بریتانیا، کانادا، استرالیا، نیوزلند، آلمان، ایتالیا و سوئیس تعطیلات رسمی است. در نتیجه تعداد زیادی بروکرها بسته خواهند بود. با این حال، این یک روز معاملاتی عادی در بازار ایالات متحده خواهد بود.

تعداد بسیار کمی از کارگزاران فارکس / CFD ممکن است امروز باز باشند، اما اکثر بازارهای اصلی بسته خواهند شد و هر حجم معاملاتی بسیار ناچیز خواهد بود. این روز معامله کردن ایده خوبی نیست.

در روزهای یکشنبه، کارگزاران فارکس/CFD معمولاً بسته هستند، اگرچه اغلب صبح ها در نیوزلند باز می شوند. با این حال، امسال، دوشنبه بعد، تقریباً همه جا تعطیل رسمی است که منجر به تعطیلی بروکرها در آن روز نیز می شود.

معاملاتی وجود نخواهد داشت.

امروز در ایالات متحده آمریکا، انگلستان، استرالیا، کانادا و نیوزلند تعطیل رسمی است. در نتیجه اکثر کارگزاران بسته خواهند ماند. علاوه بر این، تقریباً در تمام کشورهای اروپایی تعطیلات است.

معاملاتی وجود نخواهد داشت.

شرایط عادی معاملات و بازار با پایان تعطیلات کریسمس و زانویه از سر گرفته شود. با این حال، شایان ذکر است که نیوزلند امروز تعطیلات عمومی را دنبال می کند و در نتیجه بازارهای NZD بسته هستند.
برای تماشای زنده ساعت فارکس کلیک کنید.

به محض اینکه امروز توکیو برای معاملات باز شود، انتظار می رود بازارها با انفجارهای احتمالی فعال شوند. در حالی که ممکن است جهت نامشخص باشد، این احتمال وجود دارد که هم نوسانات و هم حجم معاملات بالا باشد.

سئوالات متداول

چه تعطیلاتی بر بازار فارکس تأثیر می گذارد؟

تعطیلات اصلی که بازار فارکس را تحت تاثیر قرار می دهد، تعطیلات کریسمس و سال نو در دسامبر و ژانویه، و همچنین تعطیلات عید پاک در اواخر مارس یا اوایل آوریل است.

در چه روزهایی فارکس کار نمی کند؟

آیا می توانم در ماه دسامبر در فارکس معامله کنم؟

بازار فارکس پس از کریسمس چه زمانی بازگشایی می شود؟

آیا بازار فارکس در کریسمس فعال است؟

آیا معامله در کریسمس توصیه می شود؟

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید