EUR/USD با توجه به گزارش آتی فدرال رزرو، قصد دارد ناحیه 1.0700 را بازپس گیرد

  • جفت ارز EUR/USD پس از سقوط به نزدیکی 1.0673 در اوایل جلسه اروپا، سعی در بهبودی داشته است. جفت ارز اصلی به دنبال احیای مقاومت سطح رند 1.0700 است زیرا موضوع ریسک گریزی کشش خود را از دست داده است. سرمایه گذاران تنش های آمریکا و چین و حملات موشکی کره شمالی در نزدیکی منطقه انحصاری اقتصادی ژاپن (EEZ) را نادیده گرفته اند. با این حال، شورای اوراق بهادار ایالات متحده (سازمان ملل) در حال برگزاری نشستی برای بررسی اقدامات کره شمالی پس از درخواست ژاپن از کره شمالی است.
  • معاملات آتی S&P500 علیرغم نوسانات قبل از تعطیلات دوشنبه به دلیل روز رئیس جمهور، کل ضرر خود را جبران کرده اند. سبد سهام 500 سهام ایالات متحده در حالی که سرمایه گذاران نگرانی های دوباره از بهبود تورم را هضم کردند، هفته را با نوسانی متفاوت به پایان رساند. در همین حال، شاخص دلار آمریکا (DXY) با کاهش نوسانات الهام گرفته از تنش های ژئوپلیتیکی، به پایین ترین سطح روز خود در 103.58 رسیده است. شاخص دلار به دنبال آزمایش پایین ترین سطح روز جمعه در حدود 103.50 است.
  • برای اطلاعات بیشتر، سرمایه گذاران تمرکز خود را به سمت انتشار صورتجلسه کمیته بازار باز فدرال (FOMC) تغییر داده اند که در روز چهارشنبه منتشر می شود. فعالان بازار به شدت مراقب پیش بینی های تورم و نشانه های مربوط به سیاست پولی ماه مارس خواهند بود.
  • با توجه به افزایش تازه در داده‌های خرده‌فروشی در ژانویه، انتظار می‌رود که فدرال رزرو (فدرال رزرو) همچنان متعصب باقی بماند و ممکن است نرخ بهره را به منطقه 5 درصد برساند. بهبود در هزینه های مصرف کننده می تواند با سیاست های پولی محدود کننده جبران شود. در یادداشتی از گلدمن ساکس آمده است که این شرکت بانکداری سرمایه گذاری انتظار دارد که فدرال رزرو آمریکا در سال جاری سه بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد و برآوردهای خود را پس از اشاره به تورم پایدار و بازار کار انعطاف پذیر، همانطور که رویترز گزارش کرده است، افزایش داد.
  • در حوزه یورو، سرمایه گذاران بر روی آمار PMI S&P Global تمرکز کرده اند که در روز سه شنبه منتشر خواهد شد. PMI تولیدی در برابر انتشار قبلی 48.8 بالاتر از 49.3 است. در حالی که انتظار می رود PMI خدمات نسبت به نسخه قبلی 50.8 به 51.1 ارتقا یابد.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید