دلار قبل از جلسه فدرال رزرو ثابت ماند. دلار استرالیا به دلیل ضعف اقتصاد چین لغزش کرد

اقتصاد جهانی

خلاصه ای از بازار فارکس و دیگر بازارهای مالی امروز:

یورو به دلار EUR/USD

دلار آمریکا (USD) نزدیک به میانه محدوده سه هفته ای خود در برابر ارزهای اصلی معامله می شود. معامله گران منتظر انتشار صورتجلسه ای از آخرین نشست فدرال رزرو برای بینش در مورد سیاست های پولی آینده بودند.

دلار استرالیا (AUD) در برابر یوان چین (CNY) به دلیل داده‌هایی که کاهش سرعت فعالیت خدمات چین را نشان می‌دهد، تضعیف شد که نشان‌دهنده کندی بهبود پس از همه‌گیری در اقتصاد چین است.

شاخص دلار امریکا DXY

شاخص دلار آمریکا (DXY) که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل از شش ارز اصلی اندازه گیری می کند، اندکی افزایش یافت و به 103.18 رسید. یورو (EUR) در مقابل دلار با 0.08 درصد کاهش به 1.0871 دلار رسید.

دلار به ین ژاپن USD/JPY

دلار در حدود 144.62 ین ژاپن (JPY) معامله می شد که کمتر از سطحی است که در گذشته باعث مداخله مقامات ژاپنی شده بود. نرخ USD/JPY تحت تاثیر حرکت بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده قرار گرفته است.

تحلیلگران پیشنهاد کردند که اگرچه خطر مداخله مقامات ژاپنی در سطح فعلی وجود دارد، بازار انتظار کاهش بیشتر ین را در میان مدت دارد.

AUD/USD دلار استرالیا به دلار امریکا

دلار استرالیا (AUD) با کاهش 0.24 درصدی به 0.6676 دلار امریکا رسید و به طور بالقوه به یک سری برد چهار روزه پایان داد. داده‌های خدمات چین نگرانی‌ها را در مورد کاهش رشد اقتصاد چین تقویت کرد و بر دلار استرالیا تأثیر گذاشت.

یوان فراساحلی چین (CNH) با 0.13 درصد کاهش به 7.2425 در هر دلار رسید. این اولین روز کاهشی در چهار جلسه برای یوان در بازار فراساحلی بود.

به طور کلی، تحرکات بازار ارز نشان دهنده تمرکز فعالان بازار بر سیاست پولی فدرال رزرو، نگرانی در مورد اقتصاد چین و خطرات احتمالی مداخله برای ین بود.

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید