اخبار فارکس

طلا در حال تثبیت حرکت نزولی زیر 1930 دلار است – آیا سقوط دیگری در را است ؟

اخبار طلا
اونس جهانی طلا - XAUUSD

قیمت طلا (XAUUSD) در حال حاضر با چالش‌هایی برای صعود از پایین‌ترین سطح سه ماهه خود مواجه است. معامله گران منتظر رویدادهای مهم تقویم اقتصادی، از جمله سفر جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده به چین و احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه جولای و پس از آن هستند. به دلیل رویدادهای آتی مانند صورتجلسه کمیته بازار باز فدرال (FOMC) و گزارش مشاغل ایالات متحده در ماه ژوئن، احساسات بازار محتاطانه است. علاوه بر این، عملکرد سهام باعث جذب سرمایه از طلا شده و حرکت قیمت آن را محدود کرده است.

از نظر سطوح کلیدی، قیمت طلا در حال حاضر در محدوده 1915 تا 1930 دلار معامله می شود. با این حال، مسیر حرکت صعودی به دلیل عوامل اساسی مختلف چالش برانگیز است. مقاومت فوری در حدود 1930 دلار و به دنبال آن بالاترین هفتگی قبلی در حدود 1934 دلار مشاهده می شود. انتظار می رود مقاومت بیشتر نزدیک به 1940 دلار باشد، جایی که Pivot Point R1 یک هفته ای و باند میانی Bollinger در یک روز همگرا می شوند.

در جنبه نزولی، حمایت فوری در 1918 دلار یافت می شود و توجه قابل توجهی به سطح حمایت 1915 دلار داده شده است. این سطح شامل فیبوناچی 38.2 درصد در یک روز، 23.6 درصد در یک ماه و میانگین متحرک 5 روزه (DMA) است. اگر قیمت طلا به زیر 1915 دلار سقوط کند، ممکن است با حمایت اضافی نزدیک به 1904 دلار و رقم گرد 1900 دلار روبرو شود که به طور بالقوه فشار فروش بیشتری را به خود جلب می کند.

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید

Telegram کانال فارکس و طلا