شاخص دلار آمریکا بالاتر از 102.00 باقی می ماند

اخبار CPI , PCE امریکا
  • شاخص دلار آمریکا (DXY)، که ارزش دلار را در مقابل تعدادی از رقبای اصلی خود دنبال می‌کند، موضوع تثبیت را در روز جمعه، در اطراف سطح 102.00 ادامه می‌دهد.

شاخص USD در 103.00 محدود شده است

  • این شاخص در روز جمعه، در محدوده باریک چند جلسه ای و در میان روندهای ریسک پذیری غیرقطعی، سودهایی را با زیان در اطراف سطح 102.00 مبادله می کند.
  • در بازارهای پول ایالات متحده، بازدهی تا کنون جهش ملایمی را به دنبال پایین‌ترین سطح چند هفته‌ای که در اوایل هفته ثبت شده است، کرده است.
  • در فضای داده های اقتصادی ایالات متحده، فروش خانه های موجود برای ماه دسامبر تنها انتشاری خواهد بود که بعداً با سخنرانی فیلی فدرال پی. هارکر (رای دهنده، شاهین) و FOMC C.Waller (رای دهنده دائم، مرکزگرا) همراه خواهد شد.

نکات شاخص دلار آمریکا

  • دلار در انتهای هفته نزدیک به مرز 102.00 در انتهای هفته باقی می ماند.

ایده چرخش احتمالی در سیاست فدرال رزرو همچنان بر ارزش دلار تاثیر می گذارد و حرکت قیمت DXY کاهش می دهد. با این حال، این دیدگاه در تضاد با پیام هاوکیش آخرین صورتجلسه‌های FOMC و اظهارنظرهای اخیر از سوی تعیین‌کنندگان نرخ‌ بهره در فدرال رزرو است که همگی به لزوم پیشروی به یک موضع محدودتر و ماندن طولانی‌تر در آنجا اشاره می‌کنند.

رویدادهای کلیدی در ایالات متحده در این هفته: فروش خانه موجود (جمعه).

مسائل برجسته دیگر: افزایش اعتقاد به فرود نرم اقتصاد ایالات متحده. چشم انداز افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو در مقابل گمانه زنی های مربوط به رکود در ماه های آینده. محور فدرال رزرو جوشش ژئوپلیتیک در برابر روسیه و چین. درگیری تجاری آمریکا و چین.

سطوح کلیدی شاخص دلار

اکنون، این شاخص با 0.10% افزایش در 102.15 دیده میشود و در بالاترین حد هفتگی در 102.89 (18 ژانویه) به دنبال آن 105.63 (بالاترین ماه ژانویه 6) و سپس 106.44 (SMA 200 روزه) روبرو می شود. از سوی دیگر، شکست در 101.77 (کمترین ماهانه 16 ژانویه) در را به روی 101.29 (کمترین ماه 30 می) و در نهایت 100.00 (سطح روانی) باز می کند.

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید