اخبار فارکس

شاخص دلار آمریکا در بین دو نیروی مخالف متعادل شده است

dollar-usd

به گزارش تجارت آفرین و به نقل از سایت FX Street، شاخص دلار (DXY) طی دو روز گذشته در سه نوبت برای شکستن از سطح مقاومت قابل توجه 103.30 تلاش ناموفق کرده است.

دلار آمریکا بین دو نیروی مخالف گیر افتاده است. از یک سو، به دلیل جذابیت ​خود به عنوان دارایی امن در میان فروش سهام نیمه هادی ها، که بر شاخص های اصلی سهام ایالات متحده تأثیر گذاشت، قدرت یافته است. با این حال، این موضوع با کاهش بازده اوراق قرضه ایالات متحده که جذابیت پناهگاه امن دلار را کاهش داد، متعادل شده است.

بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده پس از اینکه قبلاً در محدوده 4.06٪ -4.12٪ در دو جلسه قبل حفظ شده بود، به 4.03٪ کاهش یافت. این کاهش به دنبال اظهارات مری دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو بود، که اهمیت حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده و داده‌های تورم CPI قوی‌تر از حد انتظار را کم اهمیت جلوه داد.

مری دالی پیشنهاد کرد که بازار کار ایالات متحده دیگر محرک اصلی تورم نیست، زیرا شرکت ها برای عبور از افزایش قیمت ها سخت تر می شوند. علیرغم کاهش 50 واحدی نرخ در ماه گذشته، او تاکید کرد که نرخ‌های بهره محدود و به دور از خنثی بودن با هدف کاهش تورم به هدف 2 درصد باقی می‌مانند.

دیدگاهتان را بنویسید

Telegram کانال فارکس و طلا