پرایس اکشن AVAX ناامید کننده است , ممکن است 57 دلار دوباره آزمایش شود

پرایس اکشن AVAX ناامید کننده است
  • قیمت AVAX همچنان در همان ناحیه قیمتی نوامبر 2021 معامله می شود.
  • خریداران و فروشندگان (گاوها و خرس‌ها) به پینگ‌پنگ در حدود سطح قیمت ۷۵ دلار ادامه می‌دهند.
  • پرایس اکشن به طور قابل توجهی نزولی است، اما گاوها به راحتی می توانند روند را تغییر دهند.

قیمت AVAX روند نزولی مشابهی را مشابه با کل بازار آلتکوین ها نشان می دهد. سطوح تکنیکال ضعیف در نمودار کندل استیک با داده های ضعیف اقتصادی، ترس از تورم و حمله مستمر روسیه به اوکراین ممکن است روند نزولی را تشدید کنند. اما با وجود یک سری رویدادهای منفی و ناشناخته ها، AVAX چندان بد عمل نکرده است.

پرایس اکشن AVAX شروع یک شکست نزولی را تأیید می کند، حرکت 25 درصد نزولی ممکن است به زودی انجام شود

پرایس اکشن AVAX در روز یکشنبه سطح نزولی اندیکاتور ایچیموکو را شکست اما بیشتر فرو نریخت. درمقابل خریداران از دوشنبه تا چهارشنبه تلاش کردند تا AVAX را به داخل Ichimoku Cloud برگردانند، اما موفق به انجام این کار نشدند.

یک ریجکشن در منطقه قیمتی 81 دلار رخ داده است. این شامل قسمت پایین ابر ایچیموکو (Senkou Span A)، Tenkan-Sen، Kijun-Sen، و Volume Point Of Control 2022 است. به عبارت دیگر، 81 دلار نشان دهنده بزرگترین و قوی ترین سطح مقاومت در حال حاضر در نمودار قیمت روزانه AVAX است.

فروشندگان ممکن است ریجکشن روز پنجشنبه را به عنوان تاییدی بر معتبر بودن و تایید ریجکشن قبلی ببینند. اگر این تحلیل تکنیکال درست باشد، فروشندگان ممکن است به قیمت AVAX فشار وارد کنند و دور دیگری از روند نزولی را آغاز کنند. هدف احتمالی بازگشت به 38.2% فیبوناچی اصلاحی در 57 دلار است.

اندیکاتور ایچیموکو AVAX تحلیل تکنیکال مارچ 2022

نمودار روزانه AVAX/USDT Ichimoku Kinko Hyo

مرتبط: بهترین ابزار تحلیل تکنیکال بیت کوین و دیگر رمزارزها

اگر گاوها بخواهند این چشم انداز نزولی کوتاه مدت را باطل کنند، باید قیمت AVAX را به بالای Ichimoku Cloud یا حداقل در داخل Cloud و بالای Tenkan-Sen و Kijun-Sen با قیمت 83 دلار یا بالاتر از آن برگردانند. بسته شدن بالای Ichimoku Cloud نزدیک به 90 دلار احتمالاً هرگونه پیش بینی نزولی بیشتر را خاتمه می دهد زیرا قیمت AVAX احتمالاً وارد مرحله گسترش صعودی جدیدی می شود.

منبع

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید