پیش بینی بازار فارکس این هفته | از 9 تا 13 خرداد

پیش بینی هفتگی فارکس - از 30 ماه می

پیش بینی بازار فارکس این هفته | از 26 تا 30 اردیبهشت

یورو به دلار – EUR/USD

یورو در اکثر هفته گذشته حرکت صعودی شدیدی داشت و آنقدر به سطح 1.08 نزدیک شد تا شاهد بازگشت فروشندگان باشیم. بازار برای مدتی طولانی در یک روند نزولی بوده است، بنابراین جای تعجب نیست که ببینیم در طول روز افزایش یافتیم. سطح 1.05 می تواند هدفی برای فروشندگان باشد. از سوی دیگر، اگر این جفت ارز بخواهد به بالای سطح 1.09 برسد، باید قدرت خرید جدیدی را ایجاد کنید. با این حال، ما نمی بینیم که چنین اتفاقی بیفتد، بنابراین به احتمال زیاد، ما فروشنده های زیادی را خواهیم دید.

برای رصد این جفت ارز و بررسی فنی روزانه آن به این صفحه مراجعه نمایید : تحلیل تکنیکال EUR/USD – یورو دلار

پیش بینی هفتگی یورو دلار 30 می

پوند به دلار – GBP/USD

پوند انگلیس هفته گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافت و به بالای 1.26 رسید. با این حال، در آخری هفته قبل از بستن کندل آخر، شروع به نشان دادن نشانه‌هایی از تردید کردیم، بنابراین ما معتقدیم که در هفته آینده احتمالاً شاهد نگرش بیشتری از نوع “محو شدن تجمع” خواهیم بود. اگر بخواهیم به بالای سطح 1.27 بشویم، ممکن است شاهد افزایش قیمت تا سطح 1.30 باشیم، اما این امر به نوعی افت شدید دلار آمریکا را در سراسر جهان به همراه خواهد داشت. با توجه به روند قیمتی پوند ، به نظر می رسد پوند انگلیس یکی از ارزهای قوی تر در دو هفته گذشته بوده است.

برای رصد این جفت ارز و بررسی فنی روزانه آن به این صفحه مراجعه نمایید : تحلیل تکنیکال GBP/USD – پوند/دلار

پیش بینی هفتگی پوند دلار 30 می

دلار استرالیا به دلار امریکا – AUD/USD

به نقل از دیلی فارکس، دلار استرالیا هفته گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافت و به منطقه 0.7150 رسید. سطح 0.72 بالا مقدار قابل توجهی از مقاومت در نمودارهای روزانه است، بنابراین این جفت ارز در هفته آینده نمودار جالبی برای تماشا خواهد بود. اخیراً شاهد جهش خوبی بوده‌ایم، اما بسیاری از اینها به آنچه در بازارهای اوراق قرضه اتفاق می‌افتد مربوط می‌شود. اگر بازارهای اوراق قرضه به کاهش بازدهی خود ادامه دهند، احتمالاً دلار آمریکا بخشی از درخشش خود را از دست خواهد داد. در زیر، سطح 0.70 باید کمی پشتیبانی ارائه دهد.

برای رصد این جفت ارز و بررسی فنی روزانه آن به این صفحه مراجعه نمایید : قیمت لحظه ای و نمودار تحلیل تکنیکال AUD/USD

پیش بینی هفتگی فارکس دلار استرالیا به دلار امریکا 30 می

دلار کانادا به ین ژاپن CAD/JPY

دلار کانادا هفته گذشته عقب نشینی کرد اما حمایت کمی از آن پیدا کرد. در حال حاضر، به نظر می رسد این جفت در سطح 100 ین راحت است و این نشان می دهد که ما شاهد حرکت های رفت و برگشت زیادی خواهیم بود. اگر بتوانیم برگردیم و بالای کندل استیک هفته قبل را لمس کنیم، احتمالاً می‌توانیم ادامه دهیم. از سوی دیگر، اگر دلار کانادا به زیر سطح 98 ین سقوط کند، ممکن است چند صد پیپ عقب نشینی کنیم.

پیش بینی هفتگی فارکس دلار کانادا به ین ژاپن 30 می

مرتبط: تحلیل تکنیکال فارکس


پیش بینی بازار فارکس این هفته | از 9 تا 13 خرداد


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید