پیش بینی بازار فارکس این هفته | از 2 تا 6 خرداد

پیش بینی هفتگی فارکس - از 23 ماه می

پیش بینی بازار فارکس این هفته | از 26 تا 30 اردیبهشت

یورو به دلار – EUR/USD

در بازار فارکس، یورو در طول هفته گذشته به طور قابل توجهی به سمت نزولی شکست و از سطح 1.05 نیز عبور کرد. در طی هفته جفت ارز یورو به دلار حتی به زیر سطح 1.04 سقوط نیز سقوط کرد، اما سپس برای نشان دادن نشانه‌هایی از حیات در روز جمعه چرخشی معکوس داشت. صرف نظر از این مسائل، ما فکر می کنم که دیر یا زود به خصوص در نزدیکی سطح 1.05، و سپس سطح 1.06، ما شاهد یک جهش نزولی خواهیم بود.

این جفت ارز به دلایل مختلفی نزولی خواهند ماند، و تا زمانی که چیزی اساساً بین فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا تغییر کند، ما به دنبال تصحیح های صعودی خواهم بود که بتوانم شورت کنیم. در نهایت، این بازاری است که تا زمانی که فدرال رزرو سیاست پولی خود را کاهش ندهد، می تواند تا برابری یورو به دلار کاهش یابد.

مرتبط: تحلیل تکنیکال طلا روزانه

پیش بینی هفتگی یورو به دلار

پوند به دلار – GBP/USD

جفت ارز GBP/USD در هفته گذشته برای اولین بار در بیش از یک ماه گذشته مثبت شد و نفس راحتی کشید، زیرا روند بهبودی از پایین ترین سطح از ماه می 2020 در طول هفته ادامه یافت.

به نقل از FXstreet، با توجه به موارد فاندامنتال که انتظارات هاوکیش فدرال رزرو، نگرانی های رشد و تورم را در بر می گیرد، سخنرانی روز دوشنبه بیلی به دقت برای GBP/USD مورد توجه قرار خواهد گرفت تا بهبود آن را گسترش دهد.

تحلیل تکنیکال GBP/USD نشان میدهد که این جفت ارز سطح مقاومت 1.2540 را آزمایش کرد، جایی که فیبوناچی اصلاحی 23.6% از روند نزولی که در اواخر مارس شروع شد، قبل از رفتن به مرحله تثبیت در روز جمعه واقع شده است. در شرایط صعودی، این جفت توانست برای اولین بار از 22 مارس به بالای 21 DMA بسته شود و شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار روزانه به 50 رسید.

در صورتی که میانگین متحر روزانه 21 روزه یعنی 1.2450 دلار به عنوان حمایت در کوتاه مدت باقی بماند، پوند به دلار می تواند 1.2540 و 1.2630 (سطح استاتیک) را به عنوان هدف صعودی بعدی خود آزمایش کند. بسته شدن روزانه بالاتر از 1.2630 می تواند خریداران را جذب کند و راه را برای سودهای اضافی به سمت 1.2750 (فیبوناچی اصلاحی 38.2% ) باز کند.

پوند به ین ژاپن – GBP/JPY

به نقل از DailyForex، پوند انگلیس در پایان هفته به شدت جهش کرد، زیرا به نظر می رسد GBP/JPY سعی می کند بالاتر از مقاومت قبلی باقی بماند. همانطور که گفته شد، به نظر می رسد بازار آماده صعود است، اما باید از سطح 160 ین بالاتر برویم. اگر از سطح 160 ین گذر کنیم، احتمالاً به سطح 165 ین خواهیم رفت. از سوی دیگر، اگر بازار به سمت دیگر برگردد و به زیر سطح 157 ین سقوط کند، احتمالاً با توجه به زمان کافی، می‌توانیم به سطح 155 ین نزدیک شویم. همچنین باید به خاطر داشته باشید که ریسک پذیری در بازار تأثیر عمده ای بر آنچه در اینجا اتفاق می افتد نیز دارد.

پیش بینی فارکس چوند به ین - اردیبهشت 2

دلار استرالیا به دلار امریکا – AUD/USD

دلار استرالیا در طول هفته از حمایت قابل توجهی در مقابل دلار آمریکا عبور کرد، و به نظر ما اینطور به نظر می رسد که احتمال اینکه کاهش بیشتری رخ ندهد بالا است. به خاطر داشته باشید که دلار استرالیا به بازارهای کالایی و در نتیجه رشد جهانی بسیار حساس است. سطح 0.70 در بالا باید مقاومتی را ارائه دهد، زیرا این نرخ سطح حمایت گسترده ای بوده است که ما به آن توجه کرده ایم. به همین دلیل، ما به دنبال نشانه هایی از خستگی در هر نقطه نزدیک به آن منطقه خواهم بود. در نقطه ضعف، سطح 0.68 منطقه ای است که می تواند کمی پشتیبانی ارائه دهد.

مرتبط: تحلیل تکنیکال بیت کوین روزانه

پیش بینی بازار فارکس - دلار استرالیا اردیبهشت 2

دلار به ین ژاپن USD/JPY

جفت ارز دلار به ین در طول هفته به شدت سقوط کرد و به سطح 127.50 ین رسید. با این حال، بازار دوباره وارونه شد تا دوباره نشانه هایی از حیات در دلار دیده شود و اکنون در نهایت به شکل گیری یک چکش در تحلیل تکنیکال دلار به ین رسیده ایم. همانطور که گفته شد، سطح 130 ین همچنان کمی مشکل ساز است، بنابراین ما فکر می کنیم که به احتمال زیاد شاهد معاملات پرنوسانی نخواهیم بود، زیرا بازار باید وضعیت جدید را قبل از بالاتر رفتن هضم کنید.

پیش بینی بازار فارکس - دلار به ین اردیبهشت 2

پیش بینی بازار فارکس این هفته | از 2 تا 6 خرداد


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید