پیش بینی بازار این هفته فارکس | کدام جفت ارزها را معامله کنیم

پیش بینی بازار فارکس این هفته | از 26 تا 30 اردیبهشتاز 20 تا 24 ژوئن

USD/JPY

دلار آمریکا در برابر ین ژاپن در ابتدای هفته گذشته سقوط کرد، اما همانطور که در نمودار USD/JPY در پایین می بینید، اوضاع به شدت تغییر کرد تا این جفت ارز هفته را نزدیک به سطح 135 ین ببندد. در این مرحله، اگر و زمانی که در نهایت سطح 135 ین را پشت سر گذاشتیم، فرصت دیگری برای «خرید و نگه داشتن» این جفت خواهد بود. در این برهه زمانی و چنین شرایطی ما در منطقه ارزشی قرار گرفته ایم، زیرا بانک ژاپن به هدف خود برای پایین نگه داشتن نرخ بهره تاکید کرده است. هیچ دلیل فاندامنتالی برای تغییر این روند وجود ندارد.

نمودار هفتگی USD/JPY

GBP/JPY

پوند انگلیس در هفته معاملاتی حرکات بسیار مشابهی را در برابر ین ژاپن انجام داد و قبل از یافتن خریداران و چرخش مجدد، به سطح 160 ین سقوط کرد. با انجام این کار، به نظر می‌رسد که بازار به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و در نهایت «الگوی دابل تاپ» در نزدیکی سطح 168.50 ین تهدیدی برای صعود بیشتر استد. اگر حرکت صعودی در آنجا ادامه پیدا کند و سطح مقاومت شکسته شود، احتمالاً GBP/JPY بیشتر از هر جفت دیگری دیگری «خرید و نگه‌داری» شود.

به نقل از DailyForex، در این مرحله، هر کاهشی در این جفت باید به عنوان یک فرصت خرید در نظر گرفته شود، زیرا روند بسیار صعودی است و به نظر نمی رسد به این زودی ها تغییر کند. در نهایت، این بازاری است که می تواند به سطح 170 ین برود.

نمودار هفتگی GBP/JPY

EUR/USD

یورو در طول هفته در همه جهات حرکت کرد که نشان دهنده روند کلی بازارها بود. نوسانات همچنان یک مشکل اصلی در اکثر کلاس‌های دارایی اصلی است، و ما هنوز پایانی در آن نمی بینیم. به همین دلیل، ما فکر می‌کنیم که این بازار همچنان خنثی است و یک سوگیری نزولی نیز درآن وجود دارد، بنابراین اگر یک معامله‌گر کوتاه‌مدت محدوده هستید، باید پس از هر افزایش قیمتی فروش انجام دهید. ما به دنبال یک حرکت بزرگ و سریع در بازار این هفته نیستیم، اما این چیز جدیدی برای یورو نیست و احتمالا یک از بدترین جفت های معاملاتی موجود در بازار این هفته EUR/USD خواهد بود.

نمودار هفتگی EUR/USD

GBP/USD

پوند انگلیس یک هفته پرتلاطم را پشت سر گذاشت و قبل از یک چرخش، از سطح 1.20 عبور کرد. کنفرانس مطبوعاتی بانک انگلستان باعث سروصدای زیادی شد، اما به نظر می رسد که GBP/USD حداقل در تلاش است تا نوعی پایه سازی در اینجا انجام دهد. با این وجود، ما همچنان رالی‌های این جفت ارز را محتمل نمیدانیم و فکر می‌کنیم که دیر یا زود فروشنده ها به بازار بر میگردند، به خصوص هرچه به سطح 1.25 نزدیک‌تر می‌شویم.

GBP/USD نمودار هفتگی

پیش بینی بازار این هفته فارکس | کدام جفت ارزها را معامله کنیم


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید