پیش بینی بازار این هفته فارکس | ین در حال مبارزه

پیش بینی بازار فارکس این هفته | از 26 تا 30 اردیبهشتتحلیل بازار فارکس از 27 جون تا 1 جولای

GBP/JPY

پوند انگلیس بیشتر هفته را در برابر ین ژاپن افزایش داد اما در نزدیکی سطح 168.50 ین به مبارزه بلند شد. همانطور که گفته شد، ما فکر می کنیم بر اساس شمع آخر هفته گذشته و الگوی قبل از آن، این احتمال وجود دارد که همچنان سر و صدای زیادی در جفت ارز GBP/JPY بشنویم. در نهایت، ما در یک روند صعودی قرار داریم و تا زمانی که بانک مرکزی ژاپن به مبارزه با نرخ بهره ادامه می‌دهد، فشار نزولی بر ین ژاپن وارد می‌کند و در نتیجه به این بازار اجازه می‌دهد تا همچنان به سمت بالا حرکت کند.

در نهایت، این بازاری است که ما فکر می کنیم در هر نزولی نشانه هایی از شکار ارزش را نشان خواهد داد.

تحلیل تکنیکال روزانه GBP/JPY

نمودار هفتگی GBP/JPY

USD/JPY

دلار آمریکا در چند ماه گذشته در برابر ین ژاپن به شدت افزایش یافته است، اما این هفته شاهد اندکی فشار فروش بود. همانطور که گفته شد، ما فکر می کنیم که این فقط مقداری دیپ در بازار است، و این هنوز وضعیتی است که باید به آن بعنوان منطقه ارزش نگاه کنید. در نهایت، نوعی عقب‌نشینی دریافت خواهیم کرد که این مقدار را ممکن می‌سازد، و ما علاقه مند به خرید آن دیپ هستیم. سطح 132.50 ین مورد توجه ویژه است. ما علاقه ای به شورت کردن این بازار به این زودی نداریم و معتقدیم که نرخ 130 ین حوزه حمایتی تری خواهد بود.

تحلیل تکنیکال روزانه USD/JPY

نمودار هفتگی USD/JPY - پیش بینی بازار این هفته فارکس | ین در حال مبارزه

EUR/USD

یورو در طول هفته افزایش یافته است، زیرا همچنان شاهد ارائه مقدار مشخصی حمایت از سطح 1.04 هستیم. این بازاری است که ما فکر می‌کنیم در آن می‌توانید به کمرنگ شدن رالی‌ ادامه دهید، زیرا فدرال رزرو در حال تشدید سیاست‌های پولی خود در آینده است. در طرف دیگر معادله، بانک مرکزی اروپا ممکن است کمی سیاست های خود را سخت گیرانه تر کند، اما عملکرد آنها با اقدامات فدرال رزرو کم رنگ خواهد شد، زیرا ایالات متحده بیشتر نگران مبارزه با تورم است تا یافتن یک انرژی جایگزین مانند اتحادیه اروپا.

تحلیل تکنیکال روزانه EUR/USD

نمودار هفتگی EUR/USD - پیش بینی بازار این هفته فارکس | ین در حال مبارزه

GBP/USD

پوند انگلیس در طول هفته تا حدودی پر سر و صدا بوده است، زیرا ما در تلاش برای یافتن نوع کف قیمت هستیم. حتی اگر در این مرحله رالی انجام دهیم، به احتمال زیاد سطح 1.25 منطقه ای است که در آن افراد زیادی فروشنده خاوهند بود، و ما فکر می کنیم که در آینده به کم رنگ شدن رالی ها ادامه خواهید داد، اما ممکن است قبل از اینکه به فشار فروش جدی برسیم، کمی افزایش قیمت پیش رو داشته باشیم.

نمودار هفتگی GBP/USD

تحلیل تکنیکال روزانه GBP/USD


پیش بینی بازار این هفته فارکس | ین در حال مبارزه


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید