پیش بینی بازار فارکس این هفته | یورو همچنان در معرض ریسک

پیش بینی فارکس - تحلیل هفتگی فارکسپیش بینی فارکس در هفته پیش رو

CAD/JPY

دلار کانادا در برابر ین ژاپن در چند هفته گذشته تثبیت شده است و اساساً به جایی نرسیده است. اگر جفت ارز CAD/JPY بتواند از بالاترین حد خود در هفته گذشته عبور کند، به احتمال زیاد دلار کانادا به سمت سطح 108 ین خواهد رفت. از سوی دیگر، اگر از اینجا عقب نشینی کنیم، ما گمان می کنیم که مقدار قابل توجهی از حمایت نزدیک به سطح 102 ین وجود خواهد داشت.

بانک ژاپن به خرید «نامحدود اوراق» ادامه می دهد، که همان چیزی است که به آن چاپ پول گفته میشود. اگر نفت خام دوباره شروع به احیا کند، این می تواند یکی از بهترین بازی های فارکس باشد.

دنبال کنید: ساعت فارکس زنده | سشن های فارکس به وقت ایران

CAD/JPY هفتگی
CAD/JPY هفتگی

USD/JPY

به نقل از دیلی فارکس، دلار آمریکا در معاملات هفته گذشته اندکی در برابر ین ژاپن کاهش یافت که نشانه هایی از منفی بودن را نشان داد. با این حال، مقدار قابل توجهی از حمایت نیز در نزدیکی سطح 132.50 ین وجود دارد و ما از آنجا بهبود یافته ایم. بسیار محتمل است که جفت ارز USD/JPY همچنان شاهد افزایش این بازار در بلندمدت باشد، اما ممکن است از هم اکنون تا آن زمان کمی اقدامات جانبی انجام دهیم. به هر حال، ما باید درک کنیم که بازار برای مدتی کمی زیاده روی کرده است، بنابراین من فکر می‌کنم در حال حاضر به سادگی از کف خارج می‌شویم.

دنبال کنید: تحلیل تکنیکال فارکس | قیمت لحظه ای ارزهای فارکس

USD/JPY هفتگی
USD/JPY هفتگی

AUD/USD

جفت ارز AUD/USD هفته گذشته افزایش یافت و دوباره نشانه هایی از حیات را نشان داد. با این حال، این یکی از رالی های نادر در برابر دلار آمریکا است که در حال حاضر می بینیم، بنابراین لزوماً به این رالی نمیتوان اعتماد کرد. نرخ 0.7 باید کمی مقاومت ارائه دهد، بنابراین ما در مورد افزایش طولانی دلار استرالیا در اینجا محتاط خواهیم بود. احتمالاً در اواخر هفته، بیشتر شاهد نزول در این بازار خواهیم بود.

دنبال کنید: تقویم اقتصادی فارکس

نمودار هفتگی AUD/USD
نمودار هفتگی AUD/USD

EUR/USD

جفت ارز EUR/USD تلاش کرد به طور قابل توجهی صعود کند، اما سطح 1.04 را برای فراتر رفتن کمی بیش از حد یافت. به همین دلیل، به نظر می رسد که ما همچنان شاهد یک بازار از نوع “محو شدن رالی” در یورو خواهیم بود که با توجه به تمام خطرات اقتصادی که اتحادیه اروپا در حال حاضر با آن مواجه است، شگفت انگیز نیست. دلار آمریکا در بلندمدت قوی‌ترین ارز است و ما فکر می‌کنیم یورو همچنان در معرض ریسک باقی خواهد ماند. اگر در این هفته آینده علائمی از قدرت مشاهده کنیم، برای شروع شورت به دنبال اولین نشانه های فرسودگی خواهیم بود.

نمودار هفتگی EUR/USD - یورو همچنان در معرض ریسک
نمودار هفتگی EUR/USD

پیش بینی بازار فارکس این هفته | یورو همچنان در معرض ریسک


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید