پیش بینی بازار فارکس این هفته | کدام رالی ها ادامه پیدا میکنند ؟

پیش بینی فارکس - تحلیل هفتگی فارکسپیش بینی فارکس در هفته پیش رو

AUD/USD

جفت ارز AUD/USD در ابتدای هفته گذشته سعی کرد رالی کند تا از سطح 0.70 عبور کند اما سپس از رسیدن به آن سطح سقوط کرد. سطح 0.70 رقم گرد قابل توجهی است که افراد زیادی به آن توجه کرده اند. سطح 0.70 چندین بار پشتیبانی بسیار کمی ارائه کرده است، بنابراین احتمالاً کمی از “حافظه بازار” در تصویر ظاهر می شود. با این حال، اگر بتوانیم از سطح 0.7050 عبور کنیم، این امکان وجود دارد که بتوانیم به سطح 0.72 برویم.

در نهایت، ما فکر می‌کنیم که احتمالاً به این موضوع به‌عنوان سناریوی «محو شدن رالی» ادامه خواهیم داد. بازار می تواند تا سطح 0.68 پایین بیاید.

بخوانید: ساعت کار بازار فارکس

نمودار هفتگی AUD/USD
نمودار هفتگی AUD/USD

USD/JPY

به نقل از دیلی فارکس، جفت ارز USD/JPY در ابتدای هفته گذشته تلاش کرد افزایش یابد، اما منطقه بالاتر از سطح 135 ین را کمی افراطی تشخیص داد. اکنون ما به پایین تر از آن سقوط کرده ایم، بازار به سطح 133.50 ین رسیده است. بازار در حال رسیدن به سطوح پایین تر و سطح حمایت در محدوده 131.50 ین است، که به نظر ما در آن سطح به احتمال زیاد خریدار پیدا خواهیم کرد.

به خاطر داشته باشید که بانک ژاپن همچنان به خرید اوراق قرضه دولتی به مقدار نامحدود ادامه می دهد. این اساساً همان تسهیل کمی است، بنابراین شایان ذکر است که روند بلندمدت باید حفظ شود.

نمودار هفتگی USD/JPY
نمودار هفتگی USD/JPY

EUR/USD

جفت ارز EUR/USD در طول هفته به عقب و جلو رفته است، و اکنون به نظر می رسد که ما در تلاشیم تا بفهمیم که آیا قرار است صعود کنیم یا نه زیرا آخرین کندل تا حدودی خنثی است. همانطور که گفته شد، سطح برابری کمی پایین تر است و باید مقدار قابل توجهی از حمایت را در آنجا ارائه دهد. در جهت صعودی، در سطح 1.04 احتمالا مقاومت زیادی وجود خواهد داشت. در نهایت، این بازاری است که فکر می‌کنیم شاهد رفتارهای پر سر و صدای زیادی خواهد بود.

نمودار هفتگی EUR/USD
نمودار هفتگی EUR/USD

GBP/USD

GBP/USD هفته گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافت و به بالاتر از سطح 1.22 رسید و درست در رقم رند 1.22 برگشت و سقوط کرد. در نهایت، به نظر می‌رسد که بازار همچنان تلاش می‌کند تا مسیر خود را به سمت صعود حرکت کند، اما با توجه به نرخ‌های بهره در ایالات متحده، همه چیز مربوط به دلار آمریکا و احتمال چرخش فدرال رزرو است. (فدرال رزرو به دنبال تغییر نظر نیست.) این هفته به بازده 10 ساله توجه کنید.

نمودار هفتگی GBP/USD
نمودار هفتگی GBP/USD

پیش بینی بازار فارکس این هفته | کدام رالی ها ادامه پیدا میکنند ؟


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید