پیش بینی بازار فارکس این هفته | EUR/USD, AUD/USD, GBP/JPY, GBP/USD

پیش بینی فارکس - تحلیل هفتگی فارکساز 25 تا 29 جولای 2022

EUR/USD

یورو در هفته گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافت تا از ناحیه سقوط و شکست قبلی گذر کند، بنابراین نشان می دهد که ممکن است کمی بهبودی در پیش داشته باشیم. با این وجود، این حرکت احتمالاً به دلیل افزایش غیرمنتظره 50 واحد پایه نرخ بهره توسط بانک مرکزی اروپا است. همانطور که گفته شد، رالی این جفت ارز تا پایان هفته چندان محتمل نیست، زیرا فدرال رزرو آمریکا روز چهارشنبه در مرکز توجهات قرار می گیرد و انتظار می رود که بازارها را مجازات کند. همانطور که گفته شد، ما فکر می کنیم که احتمالاً فقط کمی زمان لازم است تا دوباره فروشندگان دوباره وارد شوند. سطح برابری مجدد هدف گذاری خواهد شد.

بصورت روزانه دنبال کنید: تقویم اقتصادی فارکس

نمودار هفتگی EUR/USD
نمودار هفتگی EUR/USD

GBP/USD

پوند انگلیس هفته گذشته افزایش یافت و به بالای سطح 1.20 رسید و نشانه هایی از بهبود را نشان داد. با این حال، بازار به احتمال زیاد بسیار پر سر و صدا نخواهد بود، بنابراین ما فکر می‌کنیم شروع مجدد فروش توسط معامله گران رخ خواهد داد. البته نمی‌دانیم که این موضوع فوراً اتفاق می‌افتد یا خیر، زیرا ممکن است شاهد کمی تبعات در مورد ضعف دلار باشیم. با این حال، دلار آمریکا بیش از حد خرید شده است، بنابراین بسیار منطقی است که ما شاهد عقب نشینی آن در کوتاه مدت باشیم.

بصورت روزانه دنبال کنید: ساعت فارکس زنده | سشن های فارکس به وقت ایران

نمودار هفتگی GBP/USD
نمودار هفتگی GBP/USD

USD/JPY

دلار آمریکا به طور قابل توجهی در برابر ین ژاپن کاهش یافت، زیرا ما در حال عقب نشینی از یک منطقه عمده خرید بیش از حد هستیم. سطح ¥136 منطقه ای است که می تواند کمی پشتیبانی ارائه دهد، اما پس از آن، ما می توانیم به سرعت به سطح ¥135 سقوط کنیم. صرف نظر از این، این بازاری است که ما به دنبال شروع خرید در صورت وجود نشانه های حمایت و جهش هستیم. بانک ژاپن همچنان در بازارهای اوراق قرضه موقعیت خود را حفظ خواهد کرد و ما فکر می کنیم که به کاهش ارزش ین ادامه خواهد داد.

بصورت روزانه دنبال کنید: تحلیل تکنیکال فارکس | قیمت لحظه ای ارزهای فارکس

نمودار هفتگی USD/JPY
نمودار هفتگی USD/JPY

AUD/USD

دلار استرالیا هفته گذشته بالاتر رفت و به نظر می رسد که سطح 0.70 را تهدید می کند. سطح 0.70 توجه زیادی را به خود جلب می کند، بنابراین ما به دنبال نشانه هایی از خستگی این جفت ارز هستیم که می توانیم پس از آن شروع به شورت کردن کنیم. با توجه به آنچه گفته شد، شایان ذکر است که سطح 0.67 در هفته گذشته آزمایش شد و این یک سطح حمایت گسترده در بلندمدت است. معامله گران همچنان در تلاش هستند تا از این سد تاریخی گذر کنند.

فارکس را اصولی بیاموزید: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد – آموزش تصویری فارکس

نمودار هفتگی AUD/USD
نمودار هفتگی AUD/USD

GBP/JPY

پوند انگلیس در ابتدا هفته گذشته افزایش یافت اما پس از آن عقب نشینی کرد. در این مرحله، بازار احتمالاً خریدارانی را برای خود پیدا می کند، زیرا ما به معاملات در محدوده ای خنثی ادامه می دهیم. در نهایت، این بازاری است که به شدت به ریسک پذیری بازارها حساس است و کاملا همراه با نوسانات آن حرکت میکند. صرف نظر از این، ما فکر می‌کنیم که احتمالاً باید به فکر “خرید در کف” برای این جفت ارز باشیم.

نمودار هفتگی GBP/JPY
نمودار هفتگی GBP/JPY

پیش بینی بازار فارکس | EUR/USD, AUD/USD, GBP/JPY, GBP/USD


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید