پیش بینی بازار فارکس این هفته | دلار همانند توپ ویرانگر است

پیش بینی بازار فارکس این هفته | از 26 تا 30 اردیبهشت

EUR/USD

یورو هفته وحشتناکی را پشت سر گذاشت، ما از حمایت عمده در محدوده 1.04 عبور کرده ایم. همانطور که میبینیم، بازار در حال حاضر به شدت در ناحیه فروش افراطی قرار دارد، بنابراین ما پیش بینی می کنیم که آغاز هفته ممکن است بیشتر جفت گیری اصلاحی داشته باشد تا چیزی دیگر. با این حال، این بهبود باید در نهایت فرصت خوبی برای شروع دوباره شورت کردن در بازار باشد، زیرا یورو برای رسیدن به سطح برابری با دلار در تابستان امسال کاملاً از پیش تعیین شده به نظر می رسد.

شایان ذکر است که ما تصور می‌کردیم برابری یورو و دلار در ماه آگوست رخ دهد، اما دیدن این اتفاق در این هفته اصلاً تعجب‌آور نخواهد بود. سطح برابری توجه زیادی را به خود جلب می کند، بنابراین ما یک جهش کوتاه مدت در آن ناحیه کلی را پیش بینی می کنیم.

بخوانید: تحلیل تکنیکال فارکس روزانه

نمودار هفتگی EUR/USD
نمودار هفتگی EUR/USD

GBP/USD

به نقل از دیلی فارکس، پوند انگلیس هفته متلاطمی را پشت سر گذاشت و قبل از بهبودی نسبی حتی به زیر سطح 1.20 نیز سقوط کرد. در این حوزه کلی، ما انتظار داریم نوسانات پر سر و صدا و زیادی را شاهد باشیم، اما همچنان فکر میکنیم که رالی ها کوتاه مدت هستند و قبل از شکل گیری سرکوب میشوند، که این نشانه هایی از خستگی این جفت ارز را نشان می دهند. به هر حال، دلار آمریکا این ماه ها تقریباً در برابر هر ارز دیگری مانند یک توپ ویرانگر است، بنابراین پوند انگلیس تفاوتی نخواهد داشت. با این وجود، ما فکر می کنیم که در نهایت به دنبال رسیدن به سطح 1.15 خواهیم بود، فراموش نکنید که این هفته خاص (استعفای نخست وزیر انگلستان) ممکن است پر سر و صدا باشد.

نمودار هفتگی GBP/USD
نمودار هفتگی GBP/USD

USD/CAD

دلار آمریکا در برابر دلار کانادا افزایش یافت اما همچنان با ایده شکستن سطح 1.31 مبارزه می کند. در این مرحله، این یک منطقه آشکار مقاومت کلیدی است. اگر بخواهیم از سطح 1.31 عبور کنیم، فکر می کنم شانس واقعی برای دیدن یک شکست بزرگ را خواهیم داشت. این هفته احتمالا در مورد حذف این مقاومت کلیدی تلاش های بیشتری خواهیم دید. ما پیش‌بینی می‌کنیم که نفت حرف‌های زیادی برای گفتن در مورد اینکه به کجا می‌رویم نیز خواهد داشت، زیرا همبستگی معمول بین دلار کانادا و نفت خام باید ادامه دارد. این جفت ارز به نوسانات قیمت نفت واکنش نشان میدهد.

نمودار هفتگی USD/CAD
نمودار هفتگی USD/CAD

USD/JPY

دلار آمریکا در هفته معاملاتی به طور قابل توجهی در برابر ین ژاپن افزایش یافت، اما در دو هفته گذشته نتوانست بالاتر از منطقه فروش شکستی انجام دهد. همانطور که گفته شد، دو کندل قبلی shooting Star بودند  (تحلیل تکنیکال USD/JPG را ملاحظه نمایید)، بنابراین این واقعیت که قیمت به سمت صعود فشار می آورد همچنان بوضوح وجود دارد و نشان می دهد که چقدر انعطاف پذیری در این حرکت صعودی وجود دارد. خرید در شیب های نزولی باید همچنان بهترین راه برای بازی در این بازار، این هفته و بعد از آن باشد.

نمودار هفتگی USD/JPY
نمودار هفتگی USD/JPY

پیش بینی بازار فارکس این هفته | دلار همانند توپ ویرانگر است


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید