تحلیل هفتگی فارکس – جفت ارزهای این هفته

تحلیل هفتگی فارکس

GBP/USD

GBP/USD در طول هفته معاملاتی کمی کاهش یافته است، دلیل آن رسیدن به فصل تعطیلات است. رک و پوست کنده، احتمالاً هفته آینده چندان پر سر و صدا و پر رونق نخواهد بود، زیرا بیشتر معامله گران به جای تمرکز روز معاملات روی تعطیلات تمرکز خواهند کرد. همانطور که گفته شد، اکنون ما شرایطی داریم که ممکن است بهترن انتخاب دوری از بازار فارکس باشد، اما مطمئناً به نظر می رسد که پوند انگلیس شروع به نرم شدن کرده است.

GBP/USD هفتگی
GBP/USD هفتگی

EUR/USD

EUR/USD در طول هفته به عقب و جلو رفت و در ابتدا تلاش کرد تا صعود کند، اما همانطور که می بینید همچنان شاهد نوسانات زیادی در این بازار هستیم، اما همچنین شاهد نویزهای زیادی در بالای سطح 1.06 هستیم. این وضعیت در آینده ادامه می یابد و بنابراین، ما هر روز به عقب نشینی و کاهش نزدیک تر می شویم. اگر به زیر میانگین متحرک نمایی 50 هفته ای برسیم، به احتمال زیاد فشار نزولی بیشتری ایجاد خواهد کرد.

یورو/دلار آمریکا هفتگی
یورو/دلار آمریکا هفتگی

AUD/USD

AUD/USD در هفته گذشته بسیار پر سر و صدا بوده است، زیرا ما همچنان در سطح 0.67 قرار داریم. سطح 0.67 منطقه ای است که چندین بار سطحی حیاتی بوده است، بنابراین اصلاً جای تعجب ندارد که ببینیم این بازار تصمیم بزرگ تری بگیرد. همانطور که گفته شد، در هفته آینده، انتظار زیادی نداریم، زیرا نقدینگی بسیار کمی در بازار وجود خواهد داشت و احتمالاً در هفته آینده شاهد نوساناتی از نوع نوسانات جانبی خواهیم بود. اگر در هفته آبندهبه پایین تر از کندل استیک پایینی هفته قبل بشویم، می توانیم شاهد نزول این بازار تا سطح 0.65 باشیم.

AUD/USD هفتگی
AUD/USD هفتگی

USD/CHF

USD/CHF در طول هفته کاهش یافته است، اما همچنان حمایت زیادی را در بالای سطح 0.92 پیدا می کند. به همین دلیل، ما به دور خود چرخیده ایم تا یک الگوی چکش تشکیل شود و این دومین چکش است. این به طور معمول به این معنی است که پشتیبانی زیادی در اینجا وجود دارد و احتمالا معامله‌گران در این مرحله بیش از حد مایل به مشارکت خواهند بود، زیرا شاهد این دو الگوی چکش بودیم که توجه زیادی را به خود جلب کند. علاوه بر این، سطح 0.92 در گذشته مهم بوده است، بنابراین حافظه بازار زیادی در این منطقه وجود دارد.

USD/CHF هفتگی
USD/CHF هفتگی

USD/CAD

USD/CAD در طول هفته در برابر دلار کانادا کاهش یافته است، زیرا شاهد تلاش نفت برای بهبود هستیم. در حالی که به نظر می رسد دلار آمریکا ممکن است دوباره تقویت شود، ممکن است در اینجا کمی متفاوت باشد اگر ببینیم بازارهای نفت به تلاش خود برای بهبود ادامه می دهند. در این بازار، سطح 1.35 همچنان مهم است و باید کمی حمایت ارائه دهد.

USD/CAD هفتگی
USD/CAD هفتگی

NZD/USD

NZD/USD دوباره در طول هفته سقوط کرده است، زیرا ما همچنان در مورد میانگین متحرک نمایی 50 هفته ای معطل مانده ایم. ما پس از یک الگوی شوتینگ استار از هفته قبل که در سطح 0.65 شکست خورد، یک شمعدان نسبتاً منفی تشکیل داده ایم. این به نظر ما بازاری است که برای عقب نشینی حتی عمیق تر راه اندازی شده است، بنابراین اگر به زیر این شمع سقوط کنیم، اصلاً از دیدن تلاش دلار نیوزلند برای رسیدن به سطح 0.60 تعجب نمی کنیم. از طرف دیگر، اگر بتوانیم از سطح 0.65 سبقت بگیریم، شاید بتوانیم به سطح 0.67 بالا برویم.

NZD/USD هفتگی
NZD/USD هفتگی

تحلیل هفتگی فارکس – جفت ارزهای این هفته


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید