چگونه سایت های کلیکی معتبر خارجی را از سایت های کلیکی تقلبی تشخیص دهیم

چگونه-سایت-های-کلیکی-معتبر-خارجی-را-از-سایت-های-کلیکی-تقلبی-تشخیص-دهیم

یکی از دغدغه های افرادی که برای کسب درآمد دلاری در سایت های کلیکی خارجی فعالیت می کنند، اعتبار آنها می باشد. سایت های PTC بسیاری در اینترنت فعالیت می کنند که خیلی از آنها هیچگونه پرداختی به کاربران خود انجام نمی دهند و تنها وقت آنها و گاهی پول آنها را به هدر می دهند. بنابراین این نکته که چگونه سایت های کلیکی خارجی معتبر را از سایت های کلیکی اسکم یا تقلبی تشخیص دهیم می تواند برای افرادی که می خواهند با دیدن تلبلیغات کسب درآمد اینترنتی داشته باشند بسیار مفید است.

مرتبط : درآمد از تبلیغات اینترنت – کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات

همانگونه که می دانید سایت های کلیکی به سایت هایی گفته می شود که در ازای کلیک برروی تبلیغات توسط کاربران به آنها پول پرداخت می کنند. روش کار اینگونه سایت ها به این شکل است که برای بالا بردن بازدید سایت در گوگل آنها را در معرض کلیک کاربران خود قرار می دهد و با این روش بازدید سایت ها را بالا می برند و رتبه آنها را در گوگل ارتقا می دهند. این روش بهبود سئو را نوعی از سئوی کلاه خاکستری نیز می گویند. در ازای این افزایش بازدید مالکان سایت های کلیکی از سایت ها پول دریافت می کنند و بخشی از این پول را به افرادی که برروی این آگهی ها کلیک می کنند پرداخت می کنند.

سایت های کلیکی خارجی در ایران طرفداران زیادی دارند زیرا پرداختی آنها به صورت دلار می باشد و از آنجایی که قیمت دلار در ایران نسبتا بالا است  برای ایرانیان فعالیت در اینگونه سایت ها صرفه اقتصادی پیدا کرده است. برخی افراد از این سایت ها ماهانه تا 1000 دلار درآمد کسب می کنند.

اما این تمام ماجرا نیست، زیرا سایت های کلیکی خارجی کمی هستند که شما می توانید به آنها اعتماد کنید و از آنها کسب درآمد اینترنتی داشته باشید. بسیار از سایت های کلیکی مدت کوتاهی فعالیت می کنند و بدون اینکه نشانه ای از آنها باقی بماند از اینترنت محو می شوند. بنابراین فعالیت در این سایت ها چندان ساده هم نیست و شما باید بتوانید سایت های تقلبی را از سایت های معتبر کلیکی تشخصی دهید. در اینجا به چند نکته برای اینکه با این نوع سایت ها آشنا شوید اشاره می کنم و امیدوارم که بتوانم به شما کمک کنم تا وقت خود را در اینگونه PTC ها به هدر ندهید.

چگونه سایت های کلیکی معتبر خارجی را از سایت های کلیکی تقلبی تشخیص دهیم؟

نکته 1

اولین نکته این است که سایت های کلیکی اغلب برای کلیک برروی آگهی ها 0.0005 الی 0.01 دلار پرداخت می کنند. پس اگر مشاهده کردید که سایتی برای کلیک بیش از این مقدار پیشنهاد می دهد بدانید که مشکلی در آن وجود دارد. البته این نکته را فراموش نکنید که برخی از سایت های معتبر کلیکی وقتیکه سطح کاربری شما بالاتر می رود گاهی پرداختی های بیشتر از 0.01 دلار بابت هر کلیک نیز انجام می دهند، ولی این موضوع هرگز برای شما که تازه با سایت آشنا شده اید رخ نخواهد داد و برای رسیدن به این درآمد نیاز به فعالیت بلند مدت در آن است.

نکته 2

سایت هایی که از این قالب خاص استفاده می کنند همگی سایت های کلاهبرداری هستند. این قالب که عکس آن در زیر آمده است توسط سایت های کلیکی غیر قانونی استفاده می شود که هیچگاه هیچگونه پرداختی به کاربران خود انجام نمی دهند. پس به محض اینکه با چنین سایتی مواجه شدید بدانید که سایت کلاهبرداری است.

کلاه برداری

نکته 3

یکی دیگر از روش های تشخیص سایت های تقلبی کلیکی این است که آنها در دامنه خود از کلمه Money استفاده می کنند. البته این مورد را نمی توان 100% بیان کرد ولی اگر دیدید که در در دامنه سایت کلیکی خارجی کلمه money وجود دارد به اعتبار آن شک کنید و در مورد آن بیشتر تحقیق کنید.

نکته 4

برخی از این سایت های اسکم کلیکی از کاربران خود می خواهند که برای دریافت مبلغ درآمد خود در حسابشان تعداد مشخصی زیرمجموعه را باید به بعنوان ریفرال معرفی کنند. این نشانه ای از فریبکاری آنها است زیرا سایت های کلیکی معتبر هرگز چنین درخواستی از شما نمی کنند.

نکته 5

همچنین یکی دیگر از روش های کلاهبرداری در آنها این است که از کاربران می خواهند برای دریافت درآمد خود و یا برای تسریع پرداخت، مبلغی را به حساب آنها واریز کنند. این نیز نشانه ای از فریبکاری اینگونه سایت ها می باشد.

نکته 6

یکی دیگر از انواع کلاهبرداری های سایت های کلیکی خارجی این است که مدتی کوتاه فعالیت می کنند و به برخی از کاربران نیز پرداختی انجام می دهند، ولی پس از مدتی فعالیت و کسب درآمد از کاربران و غیره پرداخت های خود را کلا قطع می کنند و پس از مدتی نیز سایت تعطیل می شود. نمونه این سایت ها بسیار زیادی دیده شده است شاید سالانه صدها نمونه مشابه در اینترنت پیدا شوند و پس از مدتی محو شوند.

ما در تجارت آفرین بهترین سایت های کلیکی خارجی را معرفی کرده ایم و همواره این لیست را به روز می کنیم. سعی کنید که همواره این لیست را چک کنید تا از آخرین رتبه بندی سایت های مورد اعتماد کلیکی مطلع شوید. چنانچه ما نشانه هایی از اسکم یا کلاهبرداری را از یکی از آنها ببینیم بلافاصله آن را از لیست حذف خواهیم کرد تا کاربران عضو آنها نشوند و وقت گرانبهای خود را در آن به هدر ندهند.

مرتبط : کسب درآمد از اینترنت در منزل – درآمد اینترنتی بدون سرمایه


چگونه سایت های کلیکی معتبر خارجی را از سایت های کلیکی تقلبی تشخیص دهیم


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید