تحلیل تکنیکال EUR/USD و رویدادهای مربوط امروز

تحلیل تکنیکال EUR/USD امروز

برای تحلیل تکنیکال امروز وارد لینک زیر شوید

آخرین تحلیل در این لینک


مطالب گذشته

تحلیل تکنیکال EUR/USD – در روز 12 فروردین 1401

تحلیل تکنیکال EUR/USD: یورو/دلار آمریکا به پایین‌تر از سطح 1.1100 رسیده است. تا وقتیکه که ابهامات اقتصادی ناشی از انقباضات فدرال رزرو و بحران اوکراین وجود دارد، سرمایه گذاران دلار آمریکا را بعنوان پشتوانه امن نگه می‌دارند. حرکت نزولی اوراق قرضه در حال از سرگیری است و به افزایش مجدد بازدهی خزانه داری دامن می زند. امروز تورم منطقه یورو، NFP ایالات متحده در انتظار است.

تحلیل تکنیکال یورو دلار امروز 1 آپریل

قیمت این جفت به میانگین 50% هفته گذشته رسیده است و بر روی نسبت طلایی 61.8% است که با خط گردن ساختار W مطابقت دارد. این نزدیک به 1.1030 است. اگر قیمت در اینجا به پایین شکست کند، تمرکز بر روی نزولی خواهد بود و احتمال شکست 1.10 وجود دارد. با این حال، در صورت حفظ آن، انتظار می رود قیمت در حدود سطح 1.12 حرکت کند.

تقویم اقتصادی امروز – بررسی فاندامنتال

تقویم اقتصادی امروز - بررسی فاندامنتال
تقویم اقتصادی امروز به وقت ایران

پس از گزارش یورواستات، نرخ بیکاری 6.8 درصد، که در حدود میانگین پیش بینی بازار یعنی در 6.7 درصد و رقم قبلی 6.9 درصد باقی مانده است، یورو به شدت ضربه خورده است. در همین حال، پیش بینی ها برای افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی اروپا (ECB) بیشتر می‌شود. افزایش شدید تورم در منطقه یورو، سیاستگذاران بانک مرکزی اروپا را وادار می کند تا برای اولین بار پس از همه گیری کووید-19 نرخ بهره را افزایش دهند.

آیا میخواهید دربازار فارکس معامله کنید ولی نمیدانید چگونه : پست نحوه ورود به فارکس را مطالعه کنید و با ورود به بازار فارکس جفت ارزها را خرید و فروش کنید.

تورم سالانه آلمان به 7.3 درصد رسیده است، بالاترین میزان در بیش از چهل سال اخیر. در حالی که شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در فرانسه به 5.1 درصد رسیده است و نرخ تورم در ایتالیا به 6.7 درصد رسیده است.

در مقابل، شاخص دلار آمریکا (DXY) علیرغم یک لغزش جزئی در هزینه مصارف شخصی (PCE) توانست به راحتی 98.00 را پس بگیرد. تورم سالانه Core PCE به 5.4% رسید، کمی کمتر از برآورد 5.5% اما بالاتر از نرخ قبلی 5.2%.

بهبود جذابیت دلار بعنوان پناهگاهی امن پس از کمرنگ شدن خوش بینی در مذاکرات صلح روسیه و اوکراین، پشتوانه دلار آمریکا در برابر یورو است.

امروز، سرمایه گذاران روی حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) تمرکز خواهند کرد که قرار است روز جمعه منتشر شود.

احساسات بازار – هفتگی EUR/USD

احساسات بازار - هفتگی EUR/USD

تحلیل تکنیکال EUR/USD – در روز 11 فروردین 1401

EUR/USD در آخرین صعود خود سطح زیر 1.1200 را تثبیت می کند. در مقابل دلار آمریکا در بحبوحه ریسک گریزی گسترده فعالان بازار و افزایش بازدهی خزانه داری تلاش می کند به رشد خود ادامه دهد. خرده فروشی آلمان نتوانست الهام بخشی برای یورو باشد. در بحبوحه عدم شفافیت در مورد بحران اوکراین، امروز تمرکز روی تورم PCE ایالات متحده است.

تحلیل تکنیکال امروز EURUSD 31 مارچ

در نمودار چهار ساعته یورو/دلار، شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به 70 است که نشان می دهد این جفت هنوز شرایط خرید بیش از حد خود را اصلاح نکرده است.

تماشا کنید: آموزش رایگان فارکس

در جهت نزولی، 1.1100 (میانگین متحرک 200 دوره ای) به عنوان سطح حمایت کلیدی همسو می شود و خریداران می توانند در صورت اصلاح جفت ارز به سمت این سطح، برای خرید اقدام کنند. با این حال، اگر این حمایت شکست بخورد، چشم‌انداز تکنیکال کوتاه‌مدت ممکن است نزولی شود و جفت با حمایت موقت در 1.1080 (فیبوناچی 61.8% اصلاحی آخرین روند نزولی، SMA 20) قبل از هدف قرار دادن 1.1040 (فیبوناچی اصلاحی 50% ) روبرو شود.

اولین سطح مقاومت در نرخ 1.1200 (سطح روانی) جلوتر از 1.1230 (سطح استاتیک) قرار دارد. اگر جفت شروع به استفاده از سطح دوم به عنوان پشتیبانی کند، می تواند به سمت 1.1270 (سطح استاتیک) بالاتر کشیده شود.

تقویم اقتصادی امروز – بررسی فاندامنتال

تقویم اقتصادی امروز 31 مارچ
تقویم اقتصادی امروز به وقت ایران

EUR/USD پس از رسیدن به قوی ترین سطح خود در نزدیک به یک ماه اخیر در 1.1184 در اوایل پنجشنبه، شتاب صعودی خود را از دست داد. در اواخر امروز، داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) سازمان تحلیل اقتصادی ایالات متحده می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر ارزش‌گذاری دلار داشته باشد و حرکت این جفت ارز را هدایت کند.

بازارها انتظار دارند که شاخص قیمت PCE، شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو، از 5.2 درصد در ژانویه به 5.5 درصد سالانه در فوریه افزایش یابد.

ابزار FedWatch گروه CME نشان می دهد که بازارها در حال حاضر با احتمال 64 درصد افزایش 50 واحدی (bps) نرخ بهره در ماه می، قیمت گذاری میشوند. یک PCE قوی تر از حد انتظار می تواند احتمال افزایش نرخ بیشتر از 50 واحدی را افزایش دهد و به دلار کمک کند تا در برابر رقبای خود قدرت بگیرد. شاخص دلار آمریکا که دو روز معاملاتی قبلی را در محدوده منفی بسته بود و در آن دوره بیش از 1 درصد از دست داد، آخرین بار به سمت زیر 98.00 حرکت کرد.

همچنین شایان ذکر است که نوسانات بازار می تواند در نیمه دوم روز به دلیل اتفاقات پایان سه ماهه افزایش یابد و آخرین صعودی که در EUR/USD شاهد بودیم می تواند به عنوان یک فرصت سود تلقی شود.

در همین حال، معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده در اوایل جلسه اروپا با افزایش اندکی همراه است، که نشان می دهد در صورتی که جریان های ریسک همچنان بر بازارها تسلط داشته باشد، یورو می تواند در برابر دلار انعطاف پذیر بماند.

احساسات بازار – هفتگی EUR/USD

احساسات بازار - هفتگی EUR/USD 31 مارچ

تحلیل تکنیکال EUR/USD – در روز 10 فروردین 1401

جفت ارز EUR/USD در حال احیای جایگاه بالای 1.1100 است. یورو از افزایشی که بر اساس مذاکرات سازنده صلح بین اوکراین و روسیه ایجاد شده بود، استفاده کرد. نتایج مثبت مذاکرات ابتدا قیمت نفت را کاهش داد. بازدهی دلار آمریکا کاهش می یابد و به صعود این جفت کمک می کند.

تحلیل تکنیکال امروز یورو دلار 10 فروردین

شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار چهار ساعته بالای 70 نگه داشته شده است، که نشان می‌دهد این جفت می‌تواند قبل از هدف قرار دادن اوج‌های جدید اصلاح تکنیکال انجام دهد.

در جهت نزولی، SMA 200 به عنوان حمایت بحرانی در 1.1100 قرار می گیرد. در صورتی که این سطح به دنبال یک اصلاح نزولی حفظ شود، EUR/USD قبل از اینکه بتواند بازگشت خود را به 1.1200 (سطح روانی، سطح ایستا) افزایش دهد، با مقاومت موقت در 1.1140 (سطح ایستا) روبرو می شود.

اگر این جفت به زیر 1.1100 سقوط کرد و شروع به استفاده از این سطح به عنوان سطح مقاومت کرد، پشتیبانی های بعدی در 1.1080 (فیبوناچی اصلاحی 61.8% آخرین روند نزولی) و 1.1040 (فیبوناچی 50% اصلاحی) قرار دارند.

تقویم اقتصادی امروز – بررسی فاندامنتال

تقویم اقتصادی امروز 10 فروردین

ارز مشترک (یورو) پس از سرمایه گذاری بر جریان های ریسک در روز سه شنبه به عملکرد بهتر از دلار آمریکا در اوایل روز چهارشنبه ادامه داد. چشم انداز تکنیکال کوتاه مدت به یک شیب صعودی اشاره دارد و تا زمانی که خریداران به دفاع از 1.1100 ادامه دهند، EUR/USD می تواند 1.1200 را هدف قرار دهد.

افزایش امیدها برای کاهش تنش درگیری روسیه و اوکراین پس از مذاکرات روز سه شنبه به یورو اجازه داد تا روز سه شنبه تقاضا پیدا کند.

یک مذاکره کننده اوکراینی خاطرنشان کرد که پیشرفت کافی برای ترتیب دادن دیدار بین ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین و ولادیمیر پوتین، همتای روسی او وجود دارد. علاوه بر این، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که با کاهش فعالیت های نظامی در اطراف کیف و چرنیهف موافقت کرده است.

با این حال، غرب در مورد تمایل روسیه برای یافتن راه حل دیپلماتیک برای این بحران تردید دارد و شاخص یورو استوکس 600 در اوایل روز چهارشنبه در عمق قرمز معامله می شود.

بخوانید: بزرگترین و با ارزش ترین شرکت های دنیا در سال ۲۰۲۲

با این وجود، فشار فروش گسترده ای که در اطراف دلار آمریکا وجود دارد به EUR/USD کمک می کند تا در قلمرو مثبت شناور بماند. رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، اواخر روز سه‌شنبه گفت که جنگ اوکراین باعث ایجاد عدم اطمینان زیادی شده است. در همین حال، پاتریک هارکر، رئیس فدرال رزرو فیلادلفیا، خاطرنشان کرد که محدودیت‌های زنجیره تامین سرانجام در حال کاهش است و افزود که افزایش نرخ بهره در آینده “عمدی و روشمند” خواهد بود.

بر اساس گزارش CME Group FedWatch Tool، بازارها اکنون با احتمال 66 درصدی برای افزایش 50 واحدی نرخ در ماه مه قیمت گذاری می شوند، در حالی که در اوایل هفته 70 درصد بود. همچنین، بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده کاهش یافته است و به همین دلیل یافتن تقاضا را برای دلار در اواسط هفته دشوار می کند.

در سشن امروز اروپا، کمیسیون اروپا داده های شاخص اعتماد مصرف کننده و احساسات اقتصادی ماه مارس را منتشر خواهد کرد. در صورتی که این ارقام حاکی از وخامت قابل توجه در روحیه مصرف‌کننده و کسب‌وکار باشد، ارز یورو ممکن است مقداری از جذابیت خود را از دست بدهد.

بخوانید: معامله در سشن لندن – راهنمایی برای معامله گران فارکس

داده های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) از آلمان منتشر خواهد شد. انتظار می رود که CPI سالانه در آلمان از 5.5 درصد در ماه مارس به 6.7٪ افزایش یابد. آلمان در بحبوحه افزایش تورم از یک سیاست پولی فشرده حمایت می‌کند و CPI قوی‌تر از حد انتظار می‌تواند باعث تقویت یورو/دلار شود و بالعکس.

در نیمه دوم روز، تغییر نرخ اشتغال ADP در ایالات متحده مورد توجه قرار خواهد گرفت، اما بعید است که واکنش بازار به این داده ها قبل از گزارش رسمی مشاغل روز جمعه قابل توجه باشد.

احساسات بازار – هفتگی EUR/USD

احساسات بازار 10 فروردین

بخوانید: روانشناسی معامله گری – روانشناسی معاملات در بازار فارکس


تحلیل تکنیکال EUR/USD – در روز 9 فروردین 1401

EUR/USD در یک بازه محدود زیر نرخ 1.10 ثابت مانده است. دلار آمریکا در بحبوحه افزایش بازدهی خزانه داری در بحبوحه حال و هوای مختلط بازار، دوباره به ثبات رسید. تمرکز اصلی بر بحران اوکراین و مذاکرات صلح آتی است که دوباره از روز سه شنبه آغاز می شود.

بخوانید: کسب درآمد از فارکس به زبان ساده

تحلیل تکنیکال EUR-USD - در روز 9 فروردین 1401

تحلیل تکنیکال EUR/USD: جفت ارز EUR/USD در نمودار چهار ساعته بالاتر از میانگین متحرک 100 دوره ای معامله می شود. با تأیید شیب صعودی در تصویر تکنیکال بالا، نشانگر شاخص قدرت نسبی (RSI) در این نمودار بالاتر از 50 قرار دارد.

در روند صعودی، 1.1020 (میانگین متحرک ساده 50) به عنوان سطح مقاومت موقت جلوتر از 1.1040 (فیبوناچی اصلاحی 50% آخرین روند نزولی) همسو می شود. در صورتی که مورد دوم به حمایت تبدیل شود، هدف صعودی بعدی را می توان در 1.1080 (فیبوناچی 61.8% اصلاحی) مشاهده کرد.

بخوانید: روانشناسی معامله گری – روانشناسی معاملات در بازار فارکس

از سوی دیگر، سطح حمایت نزدیک در 1.1000 (سطح روانشناختی، فیبوناچی 38.2% اصلاحی، میانگین متحرک ساده 100 دوره ای) قبل از 1.0960 (سطح استاتیک) و 1.0940 (فیبوناچی اصلاحی 23.6% ) قرار دارد.

بخوانید: نحوه ورود به دنیای فارکس – ثبت نام در فارکس چگونه است

تقویم اقتصادی امروز – بررسی فاندامنتال

تقویم اقتصادی امروز 29 مارچ

EUR/USD پس از رسیدن به ضعیف ترین سطح خود در دو هفته اخیر در 1.0944 در روز دوشنبه، مسیر خود را معکوس کرد. این جفت در اوایل سشن امروز اروپا بالای 1.1000 باقی مانده است، اما شکستن به بالای سطح مقاومت 1.1040 دشوار است.

بهبود حال و هوای بازار به دلار اجازه نمی‌دهد تا اوایل روز سه‌شنبه قدرت بیشتری پیدا کند و به یورو/دلار کمک می‌کند تا بتواند سودهای خود را حفظ کند.

بازارها امیدوارند که روسیه و اوکراین در مذاکرات روز سه شنبه به سمت آتش بس پیشرفت کنند. با وجود شرایط مثبت در بازار، شاخص Euro Stoxx 600 امروز تاکنون بیش از 1% افزایش یافته است و معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده بین 0.2% و 0.3% افزایش یافته است.

در صورتی که سرفصل‌های مذاکرات روسیه و اوکراین، فعالان بازار را متقاعد کند که تشدید بیشتر درگیری وجود نخواهد داشت، جریان‌های ریسک می‌توانند به تقویت یورو ادامه دهند.

در نیمه دوم روز، گزارش اعتماد مصرف کننده ایالات متحده برای ماه مارس منتشر خواهد شد. چندین سیاستگذار FOMC، از جمله جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو نیویورک و رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، نیز امروز سخنرانی خواهند کرد.

آخرین اظهارات مقامات فدرال رزرو باعث افزایش انتظارات برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره در ماه مه شد و باعث افزایش بازده اوراق قرضه آمریکا شد. چشم انداز فاندامنتالی که توسط واگرایی سیاست بین فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا برجسته شده است، به نفع دلار بنظر میرسد، و نشان می دهد که تلاش برای بهبود این جفت ارز احتمالاً در کوتاه مدت بر مبنای تحلیل تکنیکال باقی خواهد ماند.

احساسات بازار – هفتگی EUR/USD

احساسات بازار - هفتگی EUR-USD 29 مارس

تحلیل تکنیکال EUR/USD – در روز 8 فروردین 1401

جفت ارز EUR/USD همچنان به سمت 1.0900 تحت فشار قرار دارد. امروز این جفت ارز در پایین ترین سطح خود در دو هفته اخیر قرار دارد. دلار آمریکا در بحبوحه ریسک گریزی معامله گران مستحکم تر می ماند در حالی که بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده به بالاترین سطح سه ساله خود بر اساس چشم انداز فدرال رزرو Hawkish باز می گردد. افزایش نگرانی‌های مربوط به کووید در آلمان و چین به مشکلات یورو می‌افزاید.

تحلیل تکنیکال یورو/دلار 8 فروردین

امروز EUR/USD در فاصله نزدیک 1.0940 (فیبوناچی اصطلاحی 23.6% آخرین روند نزولی) معامله می شود. در صورتی که یک کندل چهار ساعته زیر آن سطح بسته شود، هدف نزولی بعدی در 1.0900 (سطح روانی، سطح ایستا) جلوتر از 1.0850 (سطح ایستا) قرار می گیرد.

در جهت صعودی، به نظر می رسد مقاومت قوی در 1.1000 (سطح روانی، فیبوناچی اصلاحی 38.2% ، میانگین متحرک 100 دوره و میلنگین متحرک ساده 20 دوره ) جلوتر از 1.1020 (میانگین متحرک 50 دوره ای) و 1.1040 (فیبوناچی اصلاحی 50% ) تشکیل شده است.

همچنین شایان ذکر است که شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار چهار ساعته در حال نزدیک شدن به عدد 30 است که نشان می‌دهد این جفت ارز می‌تواند در کوتاه‌مدت ضررهای خود را قبل از اینکه به روند نزولی خود ادامه دهد، تثبیت کند.

تقویم اقتصادی امروز – بررسی فاندامنتال

تقویم اقتصادی فارکس امروز 8 فروردین

جفت ارز EUR/USD در ابتدای هفته با فشار نزولی جدیدی روبرو شده است و به پایین ترین سطح خود در نزدیک به دو هفته اخیر نزدیک به 1.0950 رسیده. این جفت با حمایت موقت در 1.0940 روبرو است و می تواند پس از شکست این سطح، کاهش خود را افزایش دهد.

افزایش بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده بر اساس پیش بینی های فزاینده برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره فدرال رزرو در ماه مه به دلار کمک کرد تا اوایل دوشنبه از رقبای خود پیشی بگیرد. بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در بالاترین سطح خود از ماه می 2019 نزدیک به 2.5٪ است و شاخص دلار آمریکا 0.4٪ در روز در 99.20 افزایش یافته است.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) در مصاحبه با Phileleftheros گفت که هنگام ارزیابی داده‌های دریافتی، خطر رکود تورمی را مشاهده نمی‌کنند. لاگارد افزود: در همه سناریوها، انتظار می‌رود تورم کاهش یابد و در سطوحی در حدود هدف 2 درصدی بانک در سال 2024 قرار گیرد. به نظر می‌رسد این اظهارات یافتن تقاضا را برای یورو دشوار می‌کند.

در همین حال، شاخص‌های سهام اروپا در روز دوشنبه به‌طور قاطع، افزایشی باز شدند. اما به نظر نمی‌رسد که وضعیت بهبود یافته بازار کمک کند تا EUR/USD بهبود قانع‌کننده‌ای داشته باشد.

امروز متعاقبا، داده‌های تراز تجاری کالاهای فوریه و نظرسنجی تولید تگزاس بانک فدرال رزرو دالاس از ایالات متحده منتشر خواهند شد. با این وجود، سرمایه گذاران بر بازده اوراق قرضه آمریکا متمرکز خواهند ماند و دلار باید قدرت خود را حفظ کند، مگر اینکه در وال استریت افزایش ریسک وجود داشته باشد.

احساسات بازار – هفتگی EUR/USD

احساسات بازار - 8 فروردین 1401

تحلیل تکنیکال EUR/USD – در روز 5 فروردین 1401

تحلیل تکنیکال امروز: EUR/USD بالاتر از میانگین متحرک 100 دوره ای در نمودار چهار ساعته و شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از 50 قرار گرفته که نشان دهنده یک شیب صعودی در چشم انداز تکنیکال کوتاه مدت است. با این حال، این جفت ارز هنوز هیچ نشانه ای از افزایش حرکت را نشان نداده است.

تحلیل تکنیکال EUR-USD امروز - 25 مارچ (1)

سطح 1.1040 (فیبوناچی اصطلاحی 50% و آخرین روند نزولی) به عنوان سطح مقاومت کلیدی در مسیر صعودی وارد می شود. در صورتی که این سطح به سطح حمایت تبدیل شود، جفت می تواند 1.1080 (فیبوناچی اصلاحی 61.8% ) و 1.1100 (سطح روانی) را هدف قرار دهد.

از سوی دیگر، بسته شدن شمع چهار ساعته زیر 1.1000 (سطح روانشناختی، فیبوناچی اصلاحی 38.2% و میانگین متحرک ساده 100 دوره ای) می تواند در را برای یک لغزش طولانی به سمت 1.0960 (سطح استاتیک) و 1.0940 (فیبوناچی اصلاحی 23.6٪ ) باز کند.

تقویم اقتصادی امروز – بررسی فاندامنتال

تقویم اقتصادی امروز 25 مارچ

با بهبود وضعیت بازار، ارز یورو توانسته در اوایل روز جمعه مورد توجه قرار گیرد. اگرچه به نظر می‌رسد EUR/USD بالای 1.1000 ثابت مانده است، اما در صورتی که داده‌های آلمان تأثیر منفی درگیری روسیه و اوکراین را بر احساسات تجاری نشان دهد، ممکن است ادامه افزایش قیمت دشوار باشد.

در روز پنجشنبه، داده های PMI از منطقه یورو و آلمان هر دو کمی بالاتر از انتظارات بازار بود. با این حال، جزئیات اساسی این گزارش‌ها نشان می‌دهد که فعالیت‌های تجاری بخش خصوصی در اوایل ماه مارس به دلیل اختلالات زنجیره تامین و افزایش هزینه‌های انرژی، شتاب رشد خود را از دست داده است.

کریس ویلیامسون، اقتصاددان ارشد بازرگانی، گفت: با ارزیابی PMI منطقه یورو، «داده‌های نظرسنجی نشان می‌دهد که وضعیت روسیه و اوکراین تأثیر فوری و ملموسی بر اقتصاد منطقه یورو دارد و خطر نزول اقتصادی منطقه یورو در سه ماهه دوم را برجسته می‌کند».

موسسه Ifo که در اوایل هفته اعلام کرده بود پیش‌بینی رشد اقتصادی آلمان برای سال 2020 را از 3.7 درصد به 2.2 تا 3.1 درصد کاهش داده است، احتمالا اعتماد تجار به تجارت در آلمان را نزولی اعلام خواهد کرد. پیش بینی می شود شاخص انتظارات از 99.2 در ماه فوریه به 92 در ماه مارس کاهش یابد و انتظار می رود شاخص  Current Assessment از 98.6 به 96.5 کاهش یابد. در صورتی که این داده ها بدتر از برآورد تحلیلگران باشد، ارز یورو ممکن است تحت فشار فروش مجدد قرار گیرد و همچنین بالعکس این سناریو نیز امکان پذیر است.

در ادامه روز، جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو نیویورک و کریستوفر والر، فرماندار فدرال رزرو، سخنرانی خواهند کرد. سیاستگذاران FOMC تمایل خود را برای در نظر گرفتن افزایش 50 واحدی نرخ در جلسات آتی ابراز کرده اند و احتمالاً دلار در برابر رقبای اصلی خود قدرت خود را حفظ خواهد کرد، مگر اینکه تغییر Dovish در لحن فدرال رزرو بوجود بیاید.

بخوانید: Hawkish و Dovish چیست ؟ سیاست پولی تاثیرگذار بر معاملات فارکس

احساسات بازار – هفتگی EUR/USD

یورو-دلار احساسات هفتگی (1)

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید