10 نکته انگیزشی برای موفقیت – حرکت به سوی زندگی بهتر و موفق تر

برای موفقیت نیاز به پرورش خود و انگیزش دارید

10 نکته انگیزشی برای موفقیت

اشتیاق رسیدن به موفقیت در تمام افراد وجود دارد. اشتیاق به رشد کردن، جلو رفتن، دستیابی به اهداف و رسیدن به آرزوهایی که در ذهن خود می پرورانند. انگیزشی برای رسیدن به موفقیت نیاز است که در صورت وجود آن راه رسیدن به موفقیت هموارتر می شود.

اگر شما اشتیاق و انگیزه قوی ای برای رسیدن به آرزوهایتان داشته باشید، موفقیت تان حتمی است. در اینجا به چند نکته انگیزشی اشاره می کنم که آقای رمز راسون نویسنده کتابهای انگیزشی آنها را شاه کلید رسیدن به موفقیت می داند.

10 نکته انگیزشی برای موفقیت

1 – تخیلات اغلب به واقعیت تبدیل می شوند. موقعیتی مشخص را با لذت و احساس در ذهن خود بارها و بارها تجسم کنید. اگر اجازه ندهید که افکار مخالف آن وارد ذهن شما شود، زود یا دیر آن موقعیت وارد زندگیتان می شود. با یک موقعیت ساده این کار را شروع کنید تا به آن ایمان بیاورید و سپس موقعیت های بزرگتری را در ذهن خود تجسم کنید.

2 – هر کاری که در طول روز انجام می دهید پس از مدتی تبدیل به عادت می شود. عادت هایی را انتخاب کنید که شما را به سمت موفقیت ببرند و آنها را هر روز تکرار کنید. پس از مدتی این کارها اتوماتیک می شوند و نیاز به تلاش و فکر نخواهند داشت. عادت های جدید زیادی هستند که می توانید آنها را انتخاب کنید، مانند مثبت فکر کردن، سروقت بودن، دقیق تر بودن، قدرت اراده قوی ای داشتن یا آرام ماندن در موقعیت های سخت.

3 – اگر به حس و حال خود اجازه دهید که زندگی شما را کنترل کند مانند این مانند که در قایقی بنشینید و به جریان آب و باد اجازه دهید قایق شما را به هر جهتی که می خواهند هدایت کنند. افزایش قدرت درونی و انضباط شخصی مانند وصل کردن یک موتور قوی به پشت قایق می ماند. با این موتور قدرتمند قادر خواهید بود که جهت زندگی خود را مشخص کنید و کنترل آن را در دستانتان بگیرید.

4 – گاهی اوقات کار صحیح این است که موانع سختی که در سر راهتان وجود دارند را بشکنید. گاهی اوقات نیز باید از روی این موانع با احتیاط عبور کنید و گاهی نیز باید از روی آنها بپرید. گاهی نیز بهترین کار این است که مسیر دیگری را انتخاب کنید و از کنار مانع بگذرید. اینکه کدام مسیر را انتخاب می کنید موفقیت شما را شکل می دهد. انتخاب مسیر نیاز به خردمندی و خبرگی دارد.

5 – هرگز امیدتان را از دست ندهید، حتی اگر شرایط بسیار دردناک به نظر می رسد. امید طنابی است که شما را به سمت بالا می کشاند. امید ارتباط و نردبان شما است که آرزوها و توقع هایتان را درک می کند. هرگز این طناب را رها نکنید.

6 – وقتیکه کتاب یا مقالات انگیزشی می خوانید سعی کنید بین خطوط را نیز بخوانید. با خود درباره تک تک موارد فکر کنید. فکر کردن در مورد آنچه می خوانید و میبینید به شما خرد و اندیشه بزرگی می دهد. این کلمات شما را به سمت درک و فهم بیشتر هدایت می کنند. حالا شاید معنی خواندن بین خطوط را بهتر متوجه شده باشید.

7 – برای اینکه از تفکر مثبت به نتایج مثبت برسید نیاز دارید تا اقدامات مثبتی هم انجام دهید. مثبت فکر کردن باعث شادی، انگیزش و خوش بینی می شود. این حالت شما را از موقعیت هایی که در اطرافتان وجود دارد آگاه می کند. اقدام مثبت باعث می شود که تفکر مثبت به نفع شما عمل کند و نتایج مورد نظر را برایتان به ارمغان می آورد. دست به کار شوید تا اتفاقات مثبت رخ دهند. این یعنی مثبت فکر کردن در عمل.

مرتبط : عصب شناسان میگویند که چگونه ذهن خود را به سوی موفقیت هک کنیم

8 – حتی اگر فقیر یا خیلی دور از امکانات زندگی می کنید، حتما می توانید به موفقیت برسید. با تمرکز برروی یک هدف مشخص، انگیزه و اشتیاق فراوان و تجسم کردن موفقیت می توانید به هرجایی که میخواهید برسید. با ایمان و انگیزه می توانید تغییرات اساسی در زندگی خود بوجود آورید.

9 – با وقت خود مانند حساب بانکی تان رفتار کنید. پول خود را چگونه خرج می کنید؟ آیا آن را بیهوده هدر می دهید ؟ پس وقت خود را نیز گرانبها بدانید و آن را هدر ندهید. از آن به درستی استفاده کنید. هرروزی که می گذرد مانند پولی می باشد که از حساب بانکی خود بردداشت می کنید. اگر مواقب پول های خود هستید باید مراقب وقتتان نیز باشید. از آن برای چیزهایی که به زندگی تان ارزش بیشتری می دهد استفاده کنید. از آن برای کمک به دیگران و رسیدن به موفقیت استفاده کنید.

10 – نگرشی را برای خود انتخاب کنید که به شما آرامش و روشنفکری بدهد. این نگرش باعث می شود تا موقعیت ها را بهتر ببینید، ایده های بهتری را در ذهن بپرورانید، برروی اهداف متمرکز شوید و مسائل را از زوایای دیگر مورد بررسی قرار دهید. این نوع نگرش شانس شما را برای رسیدن به موفقیت افزایش می دهد.

امیدواریم که این نکات انگیزشی به موفقیت بیشتر شما کمک کند و با استفاده از آنها بتوانید زندگی بهتری برای خود بسازید. این نکات را بارها و بارها برای مدتی بخوانید تا ملکه ذهنتان شوند. در این صورت مسیر موفقیت برای شما آسان تر خواهد شد.

مرتبط : ۲۱ روش برای کسب ثروت و موفقیت


10 نکته انگیزشی برای موفقیت


تجارت آفرین فارکس

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید