تفاوت بین ثروتمندان جهان و افراد متوسط

ثروتمندان جهان

به نظر میرسد که ثروتمندان جهان، بیشتر از افزایش ثروت به دست و پنجه نرم کردن با چالش ها علاقمند هستند.

همه مایل هستند بدانند که ثروتمندان جهان برای موفقیت چه کرده اند؟ افراد میلیونر برخی از توصیه ها را می کنند، امّا برای من، میلیاردرها کاملاً در سطح متفاوتی قرار دارند. طی سالها من هم با میلیونرها و هم با میلیاردرها برخورد داشته ام، و از توصیه های آنها جملات باارزشی گرفتم.

اینجا 5 جمله از بهترین جملاتی که از ثروتمندان شنیده ام آمده است:

1- سخت کوشی من در کارم هرگز به خاطر پول نبود

این تفکر که یک میلیونر بخواهد به میلیاردر تبدیل شود، چون همه پول را دوست دارند، آسان است. امّا چیزی که میلیاردرها مرتباً به من می گویند این است که در این نقطه مسأله ی پول مطرح نیست. بیشتر آنها همین الان آنقدری دارند که نمی دانند با آن چه کنند.

این مسأله چالشی برای ایجاد چیزی عالی می باشد که انگیزه ی آنها را برای ادامه ی سخت کوشی حفظ می کند. در این نقطه پول صرفاً یک برآورد از میزان موفقیت محسوب می شود.

2- اراده، باور به خود و پشتکار در زمان های سخت من را نجات داد

هیچ میلیاردری بدون مواجهه با برخی از موانع در راه به میلیاردر تبدیل نشده است. به من گفته شد که تنها پشتکار و اراده آنها را تشویق به ادامه ی راه نمود، حتی زمانی که بسیاری از دوستان و اعضای خانواده شان به آنها می گفتند که دست از عقاید خود بردارند. گاهی در صورتی که قصد دست یابی به چیزهای مورد نظر خود را دارید می بایست بر خلاف معمول عمل کنید و یا برعکس جریان آب شنا کنید.

3- داشتن پول بیش از حد می تواند باعث بیگانگی شما با دنیا شود

برخی از ثروتمندان جهان که با آنها ملاقات داشته ام، حتی دیده شده که از داشتن پول زیاد ناله و شکوه نموده اند. آنها می گویند که داشتن پول بیش از حد آنها را با دنیای واقعی بیگانه نموده است. آنها در جوامع دارای نگهبان زندگی کرده و با جت های شخصی پرواز می کنند. بنابراین، چه زمانی قصد ملاقات با افراد عادی در خیابان دارند؟

آن پیامی بود که از صمیم قلب دریافت کردم، و احتمالاً برخی دیگر از ثروتمندان همیشه تلاش برای رفع آن میکنند.

4- تجملات سریعاً قدیمی می شوند

سبک زندگی ثروتمندان جهان سریعاً قدیمی می شود. برای میلیاردرهایی که ملاقات نمودم، هیجان داشتن ماشین اسپورت و یک منزل باشکوه به سرعت ناپدید می شود. آنها گفتند که بزرگترین مشکلی که با آن مواجه شدند، حفظ سطوح انگیزه ی خود در حد بالا بود. به همین دلیل یافتن چیزی که حقیقتاً مورد علاقه ی شما باشد امری مهم است. چیزی را بیابید که در زندگی باعث رضایتمندی شما باشد و تجملات تنها لایه خارجی و کم اهمیت زندگی ثروتمندان واقعی است.

مرتبط: کتاب های مورد علاقه ثروتمندان – کتاب هایی که زندگی ثروتمندان را تغییر داد

5- موفقیت های بزرگ زمان بر هستند

تعداد بسیار کمی از ثروتمندان جهان که ملاقاتشان نمودم از مردان و زنان جوان بودند. برخی دیگر نیز پول بادآورده ای داشتند، و همین افراد این پول بادآورده را به همان سرعت بدست آوردن از دست داده بودند. تنها فداکاری و تلاش در طول زندگی پاداشی که به دنبالش هستید و هدف مورد جستجوی هر انسان را به او خواهد بخشید.

انتظار نداشته باشید که یک شبه معجزه ای رخ دهد. شما نیاز به یادگیری بهترین ها دارید. بدون وجود آنها موفقیت امکان پذیر نیست. از روش متداول خود خارج شوید تا با شخص موفق تر از خودتان صحبت نمایید. چیزی را که به آنها برای موفقیت کمک نموده است کشف کنید. دیدگاه های مختلف می توانند منجر به بروز القائات بزرگ در زندگی شوند.


تفاوت بین ثروتمندان جهان و افراد متوسط


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید